![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() M: HINAUSVENE BMK-150 alumiinia, 2xbensa-6Kevät tulee ja veneilykausi alkaa, tee naapuri kateelliseksi, hulluna se sua kuitenkin jo pitää... ![]() ![]() ![]() Vuosimalli -73, mitat n 9m x 2.8m, koneet 2x GAZ sivuventtiili-6. Käyttötunnit n 1200 h, vetoteho n 1500 kiloa, paino 3850 kiloa (alumiinia vähintään 2500 kiloa, johan tästä jotain sais romuunkin). Täydessä käyttökunnossa, myös ylileveysvalot takana, ei muuta kuin koukkuun ja vetämään kohti sopivaa vesistöä. Hp 4000 e, kuuntelen asialliset tarjoukset, voin ottaa vaihdossa jonkun nelivedon tai muun hyötyajoneuvon. p 0400-920 620 Edit: pudotin hintaa Edited by - MouhijärvenMies on 25/03/2007 09:43:45 Edited by - MouhijärvenMies on 23/04/2007 22:26:12
|
|
|||
|
|||
![]()
Millä kytkimillä?
-Enemistö tarkoittaa joskus sitä, että kaikki idiootit on samalla puolella- -EUvostoliitto. Toverismin toinen mahdollisuus!- -Metallimusiikki on pelastanut monet Jeesukselta- ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
En muista mallinumeroa, venäläinen sähkö-ohjattu eteen-vapaa-taakse. SA-papereissa sitä kehutaan hienosti automaatiksi...
Mulla on niitä irrallaankin yksi uusi, yksi uusi täydellisenä koneineen ja yksi käytetty koneineen. |
|
|||
|
|||
![]()
Täähän on vissiin ollut aikaisemminkin samaan rahaan kaupan ?
-Mulle tulee ruma mutta toivottavasti toimiva - |
|
|||
|
|||
![]()
Tää on ollu mulla viime syksyn huutokaupasta asti, täällä kauppasin aikaisemmin niitä rautarunkoisia dieselkoneisia, mutta ne on kaikki myyty. Onhan näitä näemmä kaks muutakin nettiveneessä, hintapyynnöt vaan kovempia. Alumiinin kilohinta alkaa oleen niin kova että melkein houkuttelis pilkkoa, muttei anna luonto myöten.
|
|
|||
|
|||
![]()
Pudotin hintaa tonnilla.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pohjaan alumiinia | pastirolli | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 26.11.2007 00:48 |
M:HINAUSVENE DIESEL hp 3500 e | MouhijärvenMies | O/M/V Muut | 16 | 19.05.2007 10:24 |
Kukas särmää alumiinia ??? | tomikoo | Chit-Chat | 14 | 20.01.2007 20:26 |