![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() mistä hj-60 turbolle voitelu?jostain alipaine pumpulta sen voisi varmaanki ottaa... mutta etummaisesta vai takimmaisesta liittimestä, tee haaralla? vai onko parempaa paikkaa!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Parempi paikka on haaroittaa öljynpaine kellolta, moottorin toiselta puolelta ja jarru putkella vedellä nätisti turbolle.
__________________________________________________ ___________ Toyota HJ61,Differential Locks, Super Swampper TSL 33" |
#3
|
||||
|
||||
![]()
siitä isosta vai pienestä kellosta? muistaako joku millä kierteellä se olis?
Edited by - bemaripoju on 03/03/2007 21:36:18 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Eipä tule mieleen se kierre.
SLCK:n palstalta pitäis haulla löytyä. __________________________________________________ ___________ Toyota HJ61,Differential Locks, Super Swampper TSL 33" |
#5
|
||||
|
||||
![]()
siellä luki jotain 1/8r kierteestä! pitää vissiin hommata sellanen nippa ja vertailla! kiitos avusta!
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
mulla on mulla on... työmaalla tommosia R kierteisiä nippoja vaikka mitä kokoa... jossei ole nii tehdään huomenna...
hiivit vaan lähelle ja sitte TÖÖT... |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
---------------------------------------------------- Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa. ---- www.students.tut.fi/~koivune3/index.html |
#8
|
||||
|
||||
![]()
En uskaltais käyttää jarruputkea. SisuDieseleissä on 3 ja 4 syl koneissa ulk halk 8mm putki, kuutoskoneissa 12mm. Paluu putken ulkohalkaisija 12mm pikkukoneissa, 18mm kuutoskoneissa.
Size [u]does</u> matter, Sisu A-45 Edited by - sisua45 on 05/03/2007 17:29:28 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
voiskohan 12mm(reikä 16 päältä) hydrauliputki olla hyvää tommoseen?
hiivit vaan lähelle ja sitte TÖÖT... |
#10
|
|||
|
|||
![]()
vois
__________________________________________________ ___________ Toyota HJ61,Differential Locks, Super Swampper TSL 33" |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Onko oikea kierre jo selvinnyt? Itselläkin edessä jossain vaiheessa.
Ja minne siis olette vetäneet öljyn paluun? Alipainepumpun paluuletkun kauttako vai öljypohjaan hitsaamalla? Mitenhän mahtaisi 700/900 pensa-volvon turbo hj:n turbottamiseen soveltua? Kaverilla olisi ylimääräinen tehdasuusi. Mitähän turboja niissä edes on käytetty? HJ 60 -82 |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Itse kävin teettään hymatilla ton putken ja ja t-kappaleen,ei ole kallista ja saa sellaiset kierteet ja päät kuin haluaa ja on fiksun näköinen,öljyn paluu tulee niihin peltiläppiin koneen kyljessä.
Edited by - ugly_hj on 30/03/2007 06:02:38 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Napalukkojen "voitelu" | MKLa | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 12.09.2014 08:05 |
mistä kannattaa ottaa vesi turbolle? | junnu78 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 20.10.2007 06:03 |
hj60 muutos katsastus turbolle. | syrkki | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 21.07.2007 14:49 |
Patrollin muutoskatsastus turbolle? | AJK | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 08.01.2007 01:24 |
SD33 pumpun modaus turbolle | SS-Patrol | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.03.2006 21:46 |