![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() mistä 3" pakoputkitarpeita tampereen seututarvis mutkia kaikenmoisilla asteluvuilla ja suoria pätkiä
|
|
|||
|
|||
![]()
Oliskos Lakalaivan Biltemassa osia? On ainakin ennen ollut.
|
||||
|
||||
![]()
Tavo, Tampereen autovaraosa?
|
||||
|
||||
![]()
on biltemassa
|
|
||||
|
||||
![]()
Rautasoinilla joskus uskomattomat varastot putkia ja mutkia.
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
|
|||
|
|||
![]()
Motonetissa varmasti myös, mutta vahva epäilys että biltema olisi halvin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Biltsussa oli jos jonkinmoista pätkää, siellä etuovelta katsoen takaseinällä.
Hinnat varmaan ihan linjassa muiden kanssa. Moponetissäkin on ollu kohtuuvarastot ainakin joskus aiemmin kun on ollu tarvetta.
|
|||
|
|||
![]()
en olisi uskonut että on 3" noissa autovaraosien ihmeliikkeissä
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
onko tampereella paljon kuorma-autoja?? siellä missä on raskaankaluston tarvikekauppa on 3" putkee vaikka haitarina.
|
|
||||
|
||||
![]()
bilhelvetestä ite ostin n.vuosi sitten 3" käyriä ja taipusaa putkea eikä ollu pahan hintasta,paikkakunta oli tampere tahi hämeenlinna
|
|
|||
|
|||
![]()
ruotsin lahjasta maailmalle löyty eli siis biltemasta n.100€ kaikki tarvittava ei mun mielestä paha hinta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Noi 3" putket on sen verta pieniä kuorma-auto puolella että raskaankaluston liikkeissä ainakin täälläpäin niitä on huonosti varastossa, niillä on paremmin noita 4" ja 5" putkia ja isompia
|
|
||||
|
||||
![]()
tossa ihan kivenheiton päässä ainakin tehdään biltemaankin putkea, myös 3" pilliä....
|
|
||||
|
||||
![]()
Eipä ole Bilhelveteniä Hämptonissa. Siellä mutkat 1-2,5€/kpl halvempia kuin moponetissä
|
||||
|
||||
![]()
sen täytyi olla sitten moponetti,kun muistin juuri että hämylinnassa kävin,mutta jokatapauksessa edullisia oli olkoot sitten ollut vaikka hattulan siwa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Offroad: Oriveden seutu | milsim | Tapahtumat | 50 | 05.04.2016 22:06 |
Salon seutu&ympäristö | vexxi | Tapahtumat | 992 | 23.08.2012 06:15 |
Jyväskylän seutu 6.8 Sunnuntai | rairai | Tapahtumat | 3 | 08.08.2006 15:25 |
M: Farmari Camry, Oulun seutu | zarkkis | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 22.07.2006 11:13 |
Porin seutu? | Ahis | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.11.2005 21:02 |