![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() L: Atlas Copco --meni--Hallin varastosta löyty tällänen hauskuus. Jäänyt pois käytöstä n. 10v. sitten, ehjänä jätetty teloilleen. Moottori on 15kw ja 2 sylinteriä siinä näyttää olevan, sen enempää ei o tuota tullu tutkittua. Ittellä ei riitä aika ruveta tota huoltaan ja valjastaan käyttöön ja se makaa paikalla johon mun pitäis saada oma kompura laitettua... ...joten tämä lahjoitetaan pois!!! Edited by - ToveriNiva on 25/03/2007 02:05:48
|
||||
|
||||
![]()
Kysyä saa mitä haluaa, mä vastaan mitä haluan.
Kompura asustaa Kangasalla. Noutoa ei kannata suunnitella henkilöautolla - edes farmarimallisella. EN LÄHETÄ. Puh. o5o-5558o82 toveriniva(at)kotikone.fi |
|
||||
|
||||
![]()
Ilmeisesti varattu, kaveri innostus ja pisti Toverille spostia..
-74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
|
||||
|
||||
![]()
Sähköisessä muodossa tulleita yhteydenottoja on kaksi.
Varauslista yhteydenottojen saapumisjärjestyksessä. Julius A45 . . |
|
||||
|
||||
![]()
Menenkö varauslistan kärkeen jos lähetän vähän/sopivasti rahaa tilille?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() LADA Niva 1989(In Memoriam) Mitsubishi Pajero 1991(In Memoriam) Toyota HJ60 1983 |
|
||||
|
||||
![]()
Ei ookkaan kukaan vielä koittanu mua lahjoa puhtaasti rahalla
![]() Jos tulee paikanpäälle ja latoo rahaa kouraan niin luulen että jossain kohtaa nöyrryn, ainakin tässä elämäntilanteessa, mutta haluan vain päästä tosta möhköstä eroon ja vieläpä asap. Lahjotukseen laitoin ja sillä systeemillä mennään rehdisti ja reilusti! . |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: atlas copco piikkaustaltta | deadmw | O/M/V Muut | 9 | 29.01.2008 14:06 |
M:kompura atlas copco | välikumi | O/M/V Muut | 0 | 12.08.2007 22:30 |
m/ atlas copco kompura | SLehto | O/M/V Muut | 10 | 23.07.2007 20:20 |
Meni jo | maraX | O/M/V Muut | 13 | 23.01.2007 21:17 |
m. iso atlas copcon oljynlauhdutin | chief360 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 25.08.2006 22:47 |