Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.01.2007, 20:41
piparix piparix ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.05
Sijainti: Hirvensalmi
Viestit: 799
Perusasetus

Pajeroiden vaihdelaatikot? 2.3td ja 2.5td


eli kymysys olisi lähinnä siitä että mitä eroja on lyhyen 2.3td:n ja pitkän 2.5td:n vaihdelaatikoissa?

luultavimminkin eri välitys, onko 2.3:ssa pienempi kytkin / kytkin koppa? jos on erikokoinen niin onko koppa vaihdttavissa päittäin.

pointti on lähinnä siinä että pystyykö 2.5td:n laatikon laittamaan 2.3sen tilalle.
ja kun joku kysyy kuitenkin että miksi niin siksi että 2.3 on risa loota ja on ehjä 2.5 laatikko.

täsmennettäköön vielä että minulla ei ole tälläistä 2.3sta laatikkoa tai autoakaan, mutta jos sattuu tulemaan...

>VANHENEMINEN ON PAKOLLISTA,
AIKUISTUMINEN ON VAPAAEHTOISTA,
ITSELLEEN NAURAMINEN ON TERAPEUTTISTA!<

__________________
Ihmeitä ei pidä odotella, ihmeitä pitää tehdä.
Etelä-Savon Maastoautoilijat Ry
[SIZE=2]
http://www.etsama.com
http://www.facebook.com/etsama
http://www.facebook.com/etsamarc
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Fj40:n vaihdelaatikot Pauli O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 07.06.2007 13:18
Pajeroiden arvo nousussa. -P- Chit-Chat 38 20.07.2006 21:52


Sivu luotu: 11:43 (GMT +2).