![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() isuzun runkonumeroEi kellään olis tietoa miten saan tai löydän isuzun maahantuojan suomesta ku pitäis selvittää autoni runkonumero sen puutten vuoksi rungosta? Se pitäisi meistää uudestaan mutta tiedot numeroista sun muista auton tiedoista täytyis vahvistaa maahantuojan asia kirjoista!!! auttakaa ku loppuu kohta ideat itseltä??? runko numero on mutta puuttuu viimeiset kolme numeroo ja nekin tietysti on rekisteriotteessa mutta ei kelpaa täytyy vahvistaa asia maahantuojalta tai vastaavalle joka täyttää minulla olevan paperin ja lähettää sen takas minulle sekä katsastus asemalle! loppuu kohta minulta ideat koska sitä ei voi ilman vahvistusta katsastus mies meistää!!!!! aaaaaarghhhhhh ![]() Edited by - Eetwartti on 03/01/2007 18:12:01
|
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin trooperin runkonumero on oikeapuoleisessa runkoaisassa takapyörän kohdalla. Messinkiharjalla ja sopivalla valolla/maalilla sen vielä saa todennäköisesti esiin, ellei ole hävinnyt koko runko. On toki muitakin konsteja.
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=27608 Varmaan voi olla hankalaa löytää maahantuojan edustajaa joka suostuisi ottamaan kantaa koko asiaan. edit: vanhaa asiasta Puhtain asein puhtaan asian puolesta Edited by - Reetu on 03/01/2007 17:57:00 |
|
|||
|
|||
![]()
Laitoin eilen sähköpostilla kyselyjä enklantiinkin että miten sais tietoo suomesta kyseisestä runkonukeron selvityksestä mutta eivät ole vielä vastanneet! perkelens!!!!!
Auttakaa miestä suossa jos jollain on kokemusta tai tietoa siitä miten tän isuzun tietoja sais jostain kysyttyä??? Edited by - Eetwartti on 03/01/2007 19:06:49 |
|
||||
|
||||
![]()
No ootko koittanut hiekkapuhaltaa varovasti? Rungosta sitä tuskin muusta kohtaa löytyy.
Puhtain asein puhtaan asian puolesta |
|
|||
|
|||
![]()
Entäpä jos vain meistäisit numeron itse kokonaan esim. oikeanpuoleisen runkopalkin eturenkaan kaaren tienoille. Sitten uudelleen katsastamaan eri konttoriin ja sanot että meistasit uudelleen koska ei mennyt viimeksi läpi. Todennäköisesti katsastusmies ei ala selvittelemään huonosti näkyvää numeroa loppuun saakka, ehkä vähän alkua korkeintaan, ja tarkistaa että uusi numero vastaa rekisteriotteen numeroa ja lyö varmistusleimat päihin.
Mulla oli sama ongelma viime katsastuksessa, mutta onneksi numero tuli esille poraan kiinnitetyn metalliharjan avulla. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Runkonumero | mki | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 17.10.2009 07:50 |
runkonumero | Mr.Mäkelä | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 16.06.2008 19:09 |
Patrollin runkonumero | psk123 | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.04.2008 17:50 |
Cherokeen runkonumero ? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.02.2006 20:26 | |
GMC runkonumero??? | Niilo | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 30.10.2005 21:36 |