![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() toyotan vinssin ristikon kolkatusmiten paljo se saa normaali oloissa kolkattaa ja millä ootte korjaillu väljää pois.kyllä sillä on kolmen tonnin raktoria(ei kyseinen auto) vinssattu ilman ongelmia mutta se kolkattava ääni vaivaa..kai se kuuluu asiaan Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]()
Jos se ois sama homma kun mulla, eli se kardaani meni ristikkoon booreille aikasemmin vain ~1-1.5cm niin tuntui se klappi siinä, tänään sitten reilu 2cm pidennys kardaanille (kardaani poikki ja tankoa sisään) ja johan kolutus loppui. Kyseessä oli sen lyhyemmän pätkän jatkaminen. Huomasin tuossa viikonloppuna että se klappi teki sen, että 2-> vaihde päällä vinssatessa paikaltaan, rulla pyöri tökkien sisäänpäin, en osaa selittää tarkemmin, mutta kolinat loppu kuitenki.
Ja toinen väljä kohta oli aikasemmin siinä, kun se ristikossa oleva sokan reikä näkyi olevan isompi mitä itse vakiosokka (4mm) tämäkin korjaantui poraamalla sokan reikä 6mm. 4mm ja 6mm putkisokat päällekäin tällä hetkellä. |
|
|||
|
|||
![]()
Aikas yleinen ominaisuus tojon mekaanisissa kaikki päässeet kulumaan vuosien saatossa välijiksi booreistaan joko rasvan puutteesta tai asenneksista jotka ovat olleet vain sinne päin (kartaanien pituus)
Mulla on samaa oiretta mutta en usko että liiemmalti haittaa meinasin ruiskuttaa booriin lisää ainetta kun kerkeen.... |
|
|||
|
|||
![]()
boori on kyllä hyvä. mutta se pinta mikä on matopöyrän akselissa joho sokkakin tulee on kulunut ja päästää ristikon heilumaaan boori on tiukka eikä kolise
vois ehkä sorvarilla holkin teettää Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
kuluu asiaan. olisin enemmin huolissaan jos mitään ei kuuluis.
Tää on taas vaan mun mielipide. |
|
|||
|
|||
![]()
niin arvelinkin..
Hyvin se vetää Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:toyotan mekaanisen vinssin | hj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 29.10.2007 14:55 |
O: Toyotan mekaanisen vinssin | aadu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.02.2007 23:57 |
O:Toyotan vinssin kardaani | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.02.2006 16:13 | |
toyon vinssin kardanin ristikon koko? | POHTO | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.01.2006 10:46 |
O:BJ-75 toyotan vinssin kardaani | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 12.01.2006 20:50 |