![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() SJ 410 näperrystä ... (jakohihna poikki tai no puoleksi :D)Alotetaan tämäkin kun aina jotain tulee näperrettyä ton kans. Kyseessä siis ihan harrastelaite ,pidetään katulaillisena toistaiseksi ![]() Kerenny jotain jo laittaakin niin laitetaan niistä nyt kuvatkin . Tähän mennessä laitettu -Välitetty jakolaatikko (Tossu) -Ohjaustehostin ( Omega) -Vinssi -Riiput eteen ja poly puslat Tässä kuvia Ohjaustehostimesta , ja vinssistä jää aina vähän vähälle tuo kuvien otto ku on niin kiire aina saada kasaan ettei muista kuvia ottaa ![]()
Älä rääkkää sitä ! No enhä minä rääkkääkkään! Viimeksi muokannut Kellis : 11.04.2011 20:25 |
|
||||
|
||||
![]()
Laitetaan lisää kuvia
Etu riiput ,koyhän miehen korotus ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tällä hetkellä menossa kannen laitto .
Imu kanavat alkaa olla hyvin kohdallaan , seuraavaksi siirrytään pakopuolelle . Kiillotus ,mutta en lähe avartelemaan juuri yhtään . Kuvan laatu vähän heikkoa .
Älä rääkkää sitä ! No enhä minä rääkkääkkään! Viimeksi muokannut Kellis : 15.05.2010 18:20 |
|
||||
|
||||
![]()
No niin ollu vähän jäissä projektit ja vähän itsekin . Mut nyt tuli hankittua elimen luovuttaja swift 1.3 gl josta olisi tarkoitus tekniikkaa vähän siirtää tähän kulkineeseen .
Mitä tuohon etuvetokoneeseen lisäksi kannattaa hommata ainaskin pakosarja ,virranjakaja ,vaihelaatikko , moottorinkorvakot . oliskos siinä muuta hommattavaa . saa tarjota kyseisiä osia G13B moottoriin.
|
||||
|
||||
![]()
Siellä se lepää vielä
![]()
Älä rääkkää sitä ! No enhä minä rääkkääkkään! Viimeksi muokannut Kellis : 12.03.2011 21:09 |
|
||||
|
||||
![]()
Noniin ny on kone vaihdettu
Levyjarrut taakse Moniurapyörät
Älä rääkkää sitä ! No enhä minä rääkkääkkään! Viimeksi muokannut Kellis : 13.03.2011 14:09 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Ei mennyt kuin Strömsössä... Viimeksi muokannut TOPPAHOUSU : 14.03.2011 21:49 |
|
||||
|
||||
![]()
Kone toimi loistavasti ,kunnes Nokka-akselin hammaspyörän alta irronnu pultti katkaisi matkan teon ,prkl oli pyörähtäny kampiakselin hammaspyörän ja hihnanvälistä
![]()
|
|||
|
|||
![]()
ompa tehny pultti pahhaa jäläkeä.
![]() |