![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() 12HT ping bäng bongKaveri osti 61 hojon, ja auto piti lähteä hakemaan ensi sunnuntaina. No nyt myyjä soitti että vaimo oli lähtenyt ajamaan hojolla ilman öljyjä, että rupeskuulumaan kalkatusta (kumma). Onko joku moiseen mottiin rempan tehnyt, että mitä about maksaa tollasen vian korjaaminen itse. Varmaan tiivisteet tarvii, männänrenkaat, männät, koneistuksen yms.... Meinaan olivat valmiit hyvittämään hinnassa. Tosin koko hojollakaan ei ollut hintaa kovin paljoa. MIssäs hinnoissa noi motit liikkuu jos sellaisen ylipäätään löytää? Mikäli kaverilla ei innostus riitä remonttiin. "ei ollu mikään amerikan temppu" SLCK #73
|
|
||||
|
||||
![]()
En osaa sanoa sen tarkemmin, ku että kalliiksi tulee. 12H-T:n osia saa Toyotalta, tai suoraan Australiasta tilaamalla. Tojolla pelkkä männänrengassarja on kuulemma 500 €.
Ite tekisin ehkä niin että hommaisin käytetyn 2H:n, remppaisin sen tarvikeosilla ja turbottaisin noilla alkuperäsillä turbokilkkeillä, olettaen että turbo on vielä ehjä. Kuka lähtee ajelemaan autolla kesken öljynvaihdon? ______________________ Minä mistään mitään tiedä. Miesten lelut on kookkaita. |
|
|||
|
|||
![]()
eukot ajelee...meinattiin ostaa noilta maatila, mutta oli vähän sellaisessa kunnossa, että enpä ihmettele to öljyttömyyttä. Kaveri uhos hakevansa vehkeen kuitenkin, olipa hintapyyntö ehjänä 2500 euroa, kannattaahan siihen hakea ja koittaa laittaa kuntoon.
Vai käy se niinkin että 2H:n sais tolla turbotettua? sehän vois olla hyväkin homma. "ei ollu mikään amerikan temppu" SLCK #73 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
-1986 HJ-61- SLCK#113 |
|
||||
|
||||
![]()
Ja koko koneen osat mahto olla sielläki jotain 1000 ... 1500 €. Eli jos turbo on säilyny öljyittä ehjänä (epäilen) niin 1000 € maks siitä autosta.
______________________ Minä mistään mitään tiedä. Miesten lelut on kookkaita. Edited by - HJ60 on 22/10/2005 07:27:49 |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja tuolta toisesta topikista pikkasen omaa tekstiä lainaten alempana ..jos tarvit alkaa aukomaan konetta laajemmin. ite kyllä ottaisin ensin öljypohjan irti ja kattoisin läpi laakerikaulat ja mittaisin kampiakselin kaulat mikrolla, koska yleensä jos on ajettu ilman öljyä,alkaa kiertokangen laakerit ensin kolistaa ja tommoseen mäntien ja sylintereiden vaurioitumiseen vaaditaan jo melkein että konetta täytyy kiehuttaa oikein kunnolla... Meinaan noita kiehutuksia on nähty duunissa monta..+205c kannesta pintalämpömittarilla on ennätys
![]() http://luettelomedia.fi/Abile-Oy-/-M...AVA-188563.htm Soitteleppa tonne Mk Trukkeihin ja kysy jos noilta löytyis mäntiä ja muitakin osia koneeseen.. mä oon tehny kolmeen tollaseen suorasuihku koneeseen remontin ja männän hinta tais olla 75e kpl..ne oli kylläkin Toyota trukin koneita mutta muistaakseni ainakin laakerit,tivisteet,männän renkaat yms on samat... Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m:hj 61:n,kone 12ht h.590e | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 19.02.2008 23:34 |
M: HJ61 12HT mjoottori | Maajussi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 12 | 01.01.2008 19:42 |
12ht koneen suuttimet | JTS | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.12.2006 19:34 |
O: Tojotan 12HT:n pakosarja | Viipo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 18.12.2006 22:24 |
TH(?)00 laatikko 12HT:n ja H41/H42:n väliin? | Erno | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.03.2005 20:28 |