Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.09.2006, 09:56
kenni:n Avatar
kenni kenni ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 21.08.06
Sijainti: maa
Viestit: 608
Perusasetus

3B + Muuttuvasiipinen turbo?


Tollasta olen miettiny.. ku eikös muttuvasiipinen turbo tuo tasasemmin vääntöö koneeseen? Tietysti pakopesän kokokin vaikuttaa, mut mitkä on suurimmat erot tavallisel ahtimel ja muttuvageometrisellä? Niin ja millanen adin sopis 3B:hen..? Kaveri ehdotti Garretin gt2052vnt:nnää



Edited by - kenni on 17/09/2006 21:24:08

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Turbo! PatrolAss O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 05.11.2007 19:22
M: Patrollin turbo kone,jarrusatuloita,turbo osia. tapsa4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 24.05.2007 12:34
Garretin GT18V muuttuvasiipinen Hharri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 15.03.2007 22:47
M: BJ-40 4.0l turbo Hippo O/M/V Ajoneuvot 11 14.03.2007 07:36
M:HJ 61 Turbo O/M/V Ajoneuvot 4 25.04.2006 15:32


Sivu luotu: 23:20 (GMT +2).