![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Rangen nopeusmittari näyttää omiaan
![]() Eli näyttää tolleen suoraan alaspäin, tai vajaa 140, ja välillä toimii taas normaalisti. Matkamittari näyttää toimivan oko ajan OK, myös silloin kun nopeusmittasi sekoilee. Vinkkejä? Sellanen sievä taputtelu mittaristoon ei muuttanut tilannetta miksikään. Kosla on -90, eli nopeusmittarin toiminta ei enää ole täysin mekaanista? -Paavo "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
|
|
||||
|
||||
![]()
Tietämättä onko tuossa sellaista, kysyn olisko se magnetti kuppi hapettunut, ja nyt jumittaa välillä? Lopulta nappaa kiinni ja alkaa pyörittää viisaria ympäri taulua.
Jos on elektroninen, niin ei vissiin ole sitä magneettikuppi tsydeemiä lainkaan, kuten vanhemmissa? _ _ _ _ _ _ _ #RR V8 -76# #LR S1 -55# |
|
||||
|
||||
![]()
Toi täytyy olla joku virus, mulle kävi kuukausi sitten samalla tavalla. Sitten auto tulee immuuniksi sille, ja mittari alkaa taas toimia ... näin ainakin mulla
![]() Ilmeisesti nopeusmittari on sähköinen ja anturi on kojetaulun alla. Vaijeri kyllä jatkuu mulla mittarille, mutta ilmeisesti se pyörittää vain matkamittaria. Uudemmissa (GA441004 -> ![]() Tosta varaosakirjan kuva: http://www.offroadpaja.fi/Temp/RRC_mittarivaijerit.pdf T, Antti |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rangen nopeusmittari | Raideri | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 03.01.2008 17:58 |
Rangen nopeusmittari (ei toimi) | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.06.2006 09:22 |
Voiko yleisö testata omiaan Raajärvellä ? | Tapahtumat | 1 | 13.07.2005 17:55 | |
O: Rangen -87 nopeusmittari | Moose | O/M/V Muut | 0 | 12.06.2005 19:21 |
varvimittari näyttää omiaan | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 18.08.2003 15:37 |