![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Bot detected??there has been a problem bot detected go back to correct the problem herjaa tää sivusto kun yritän vastata halmeen chevy -topikkiin :'( Mitä mä teen väärin??
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No ei toi kyl selventäny mitään kun en mä yritä nyybinä kirjottaa eikä se kysy mitään kirjaimii. Ja muihin juttuihin saan vastata.
|
|
||||
|
||||
![]()
ahaa no nyt arvaan mistä sanasta on kyse... kokeillaas
![]() Jeps. Erästä potenssilääkkeen nimeä ei saa mainita. Edited by - Nonnis on 04/08/2006 09:10:00 |
|
||||
|
||||
![]()
Heh. Spammerit pilaavat kaiken hyödyllisen keskustelun :-)
Poistan nuo sanarajoitteet tässä pikapuoliin. Kirjaimien syöttö on toiminut paremmin spammereiden poistajana. -- ![]() Resistance is Futile! You Will Be Assimilated! |
|
||||
|
||||
![]()
Käytännön vinkkinä anonyymi kirjoittelijoille niin kannattaa kopioida ennen viestin lähetystä viesti. Ainakin itse muutaman kerran huomannut kun on pisempään runoillut niin tulee tuo "bot detected" mutta kun päivittää sivun uudestaan ja liittää teksin viestikentään ja laittaa uuden "salasanan" niin johon pelittää.
EDIT: Onko tuossa sitten joku aika minkä aikana pitää viesti lähettää. Kun joskus töissä joku tulee häiritsemään "työntekoa" niin saattaa olla viestin kirjoitus 10minuuttiakin vaiheessa. Edited by - samisami2 on 04/08/2006 12:40:09 |