![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() M: Ronkko 2xlTollane 135tkm ajettu siisti safari ronkko ois myynniissä tarjota saa ja vaihtokin mahdollinen... Myydään Bertan valmistumisen vuoksi alta pois
|
|
||||
|
||||
![]()
Älä ihmeessä kerro mitään enempää!
Puhtain asein puhtaan asian puolesta |
|
||||
|
||||
![]()
Minä oon sen joskus pajalla nähny. Tässä ainaskin kuva kun ne on kansan mieleen. Kuva on pieni mutta niinhän on taunuskin.
![]() Pirteä nuori yksilö taitaa ikää olla kuuden- tai seitsämän toista kieppeillä, joten varmaan hyvän piian siitä saisi joku maatalo. Bensaa se näköjään syö niinku kaikki Fordin bensakoneet. Ovia on kyllä liian vähän minun makuun, mutta näyttää että Reetta haluu uuden kauppakassin. Varmaan vaihtaskin johonkin vähäruokaseen kuuslitraseen... Ja onhan tuolla rohviilissa näköjään postimaosoite, niin voi vaikka kysellä lissää, ei se Reetta heti kaikkien renkaanpotkijoiden kanssa Ronkkoa ajelulle päästä. "Jeeps don't leak, they mark their territory." |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ronkko rojekti "tonto tuunaa" | POHTO | Maasturiprojektit | 79 | 05.02.2008 06:45 |