![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Arvoitus: miten H.D.n voimansiirto on toteutettu?Harley Davidsonissa ei ole ketjuja, mutta siinä ei ole kardaaniakaan. Miten voimansiirto siis on toteutettu? -Nissan Patrol 3.3 Turbo Diesel 4x4 '87 ja '89. Aina pitää olla väh. 2 Patrolia-
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Olisko remmillä
Edited by - Lemmy on 06/07/2006 21:30:53 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
remmihän niissä tuppaa olee
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
juu beltillähä se, ei me ny nii tyhmii ollakkaan ko luulis
__________________________________________________ _ elkää hullua kiusatko, ei siitä ikinä tiedä mitä se juonii. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Remelihän niis näkyy olevan.
Heikki H. FJDC Montenegros #21 ================================================== Chevrolet K5 Blazer 307+TH350+NP205+D44+14FF |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Hyrdaulisesti römpsämehulla?
Puhtain asein puhtaan asian puolesta |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
_______________________________________ Täydellinen AMATÖÖRI Edited by - Flugfiske on 06/07/2006 22:12:21 Edited by - Flugfiske on 06/07/2006 22:13:12 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
off-topic. Näin tuollaisia hd pelejä eilen allrightin pihalla. Ei ole amerikan poika kyllä keksinyt edes taakse jousta/iskaria osaan malleihin.. Äänen vaimentimetkin oli tainnut jäädä keksimättä vai onkohan niissä äänenvoimennin?
Mut kertokaahan mitä hyötyä on toteuttaa veto remmillä? Minä mitään tiedä, mut olen ymmärtänyt että ketju on ilmeisesti se paras tapa millä saa voima välitettyä takarenkaalle. Tosin noissa hd peleissä ei varmaan sitä voimaa ole? Sinällään kyllä outo amerikan keksintö kun puuttuu kaikki amerikan mukavuudet. -- V8:lla Suomen talous parannetaan -- Nerd-O |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole amerikan poika kyllä keksinyt edes taakse jousta/iskaria osaan malleihin.. Äänen vaimentimetkin oli tainnut jäädä keksimättä vai onkohan niissä äänenvoimennin?
Noi harrikathan on ihan kivikautisia vehkeitä, ei oo sadas vuodes saatu paljo uudistuksia, moottorista vuotaa samat paikat ku ennenki. Mut kertokaahan mitä hyötyä on toteuttaa veto remmillä? Minä mitään tiedä, mut olen ymmärtänyt että ketju on ilmeisesti se paras tapa millä saa voima välitettyä takarenkaalle. Tosin noissa hd peleissä ei varmaan sitä voimaa ole? Sinällään kyllä outo amerikan keksintö kun puuttuu kaikki amerikan mukavuudet. Toi hammashihna remmihän on ihan hyvä vetosysteemi, pitää (tietääkseni) yhtä hyvin ku ketjut, äänetön ja mikä parasta, sitä ei tartte paljo rasvailla. Ku ajelee harrikalla, ni tarttee olla se asenne mukana! ite ajelen japsi enskalla ja on siinäki omat vikansa! ja ei sit ollu mitenkä tarkotus mollata harrikoita, päin vastoin hienosti tuntuu firmal menevän, ottaen huomioon mistä kaikki alkoi... |
#10
|
||||
|
||||
![]()
ei se mukavuus, eikä se hiljaisuus ja siisteys, vaan se tekemisen meininki. ja kyllä niissä on tehoo ihan omix tarpeix, kaverin reilu tonninen kopteri poltaa semmost reilumman kokost takanakkii ihan kummasti...
__________________________________________________ _ elkää hullua kiusatko, ei siitä ikinä tiedä mitä se juonii. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Mahtaako tuo hihna kestää ketjua paremmin V-twinin jytkytystä? HD:n kanssa ei ole tullut leikittyä, mutta Ducati ainakin pieksee ketjuansa aika helposti, myös yks pyttyset thumpperit tuntuvat antavan ketjulle selkään sen harvan papatuksen muodossa.
Hihna taas ei varmasti tykkää kivi/hiekkakylvystä, menee kaiketi nopeammin oikeasti huonoksi. Vai olenko taas väärässä... Life sucks, then you die... |
#12
|
|||
|
|||
![]()
eihä mikää ikuista oo, mutta kyllä veikkaan että vaihtoväli ei oo kummonen. tota hihnaaha ei kyl tarvii rasvata, että sinänsä siistimpi vaihtoehto. ja tosiaa onha niit yhteesä kax niitä hihnoja. padalta askille ja askilta takapyörään.
Note! This message was posted anonymously! |
#13
|
||||
|
||||
![]()
siis äskönen oli hazzinen, tiijä mitä tää taas pokkuroi vastahan
__________________________________________________ _ elkää hullua kiusatko, ei siitä ikinä tiedä mitä se juonii. |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä remmi on jees käytössä mutta sitten kun se napsahtaa niin maksaahan se vähän enemmän kuin ketju ellei satu joku halpa vakio hihna käymään. Remmin saanti nopeasti voi kanssa olla hankalampi homma kun ketjun kuitenkin yleensä pystyy korjaamaan jos se katkeaa. Käytössä remeli on mukavan hiljainen ja lähes huoltovapaa. Omassa päkättimessä on taka hihnapyörä kulunut ihan vituralleen (joku kiristänyt vinoon joskus) mutta silti vielä toimii moitteitta kun lasissa noin 30000km.
|
#15
|
||||
|
||||
![]()
Päin pershiitä? Eihä jukoliste mikään laite pitäis olla tehty toimimaan sillä periaatteella et aja ja kokoa. Nuo helvetithän purkautuu itekseen vaikka tunkis mitä kierremoshkaa ja mihin väliin!
avaa vaan, ei se siitä hajoo |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj jurina/jollotus voimansiirto? | oltzi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.02.2008 11:19 |
O: SJ Suzuki, runko, voimansiirto. Kori. | Vonjake | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.02.2008 15:27 |
M: Rangen voimansiirto osaa | Arska-tehtaalta | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 08.05.2007 16:39 |
Nissan KC 4x4 2.8 dsl 6-syl. voimansiirto | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 31.10.2006 21:28 | |
4runnerin voimansiirto metelöi | kyläseppä | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 09.02.2006 20:39 |