![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Uaziin VolvonkoneKukas on moisen swapin tehnyt? Mulla olis nyt yks uaz tossa pihassa johon moinen työ on aloitettu? Kone on sovitettu laatikkoon vain kytkimen paininlaakerin käpälä on rakentamatta niin ja korvakkeet koneeseen. Toi kone setti vois olla myynnissäkin jos jotain kiinnostaa. Kone on täydellinen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tossa toi topicci missä on asiaa ja kuvia siitä swapista:
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=18394 . . . ____________________________ VAZ 2121 Niva SORONÓ Off-Road Team #1 Mansen Maasturi Club toveriniva@kotikone.fi |
|
|||
|
|||
![]()
Tunnustan, tehty on moinen ristiinnaitos.
-Masi- |
|
|||
|
|||
![]()
Mutta volvon askilla?
Mulla olis toi aihio sovitettuna uazin laatikkoon jossa ongelma on toi kytkin käpälä. Tai ei se ongelma ole mutta jos joku olis moisen tehnyt sais vähän vinkkiä/kuvia nopeuttais kokoamista |
|
|||
|
|||
![]()
ei kai se mitään merkkaa millä laatikolla sovitus on.
Tuleehan sulle kuitenkin volvon kytkin koppa. Mulla on uazin omasta haarukasta sovitettu volvon painelaakeriin. Sun tarvii varmaan käyttää uazin omaa painelaakeria. Sovitus on peräti helppo. Käy katsoos mun projekti kuvia photopheketista Voin kyll valaista asiaa enempi YV:llä maililla tai vai puhelimella |
|
|||
|
|||
![]()
Ja syy miks on noin on se et halusin säilyttää uazin alkuperäisen
nestekytkimen. Nyt on poljin, pää ja työsylinteri uazilaisia. Kytkinasetelma ja painelaakeri volvon ja kytkinkäpälä oma tekele Oli minusta helpoin/järkevin tie |
|
|||
|
|||
![]()
Joo eihän se sinällään mitään merkkaa mikä kompinaatio on kyseessä ainahan sen joutuu rakentaa kun tollasia sovituksia tekee.
Mutta olisin päässyt helpolla jos olis valmis malli. On tossa omassa swapissa vielä tekemistä en poljoa voi uhrata aikaa volvon + uazin risteytykseen. Meinasin vain myydä ton volvo/uaz paketin pois mutta olisin tehnyt siitä ekaks "heittämällä" paikalleen paketin!!! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uaziin dieseli? | SeppoS | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.02.2008 17:20 |
Uaziin efi | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 48 | 12.11.2007 19:51 |
Uaziin dieselkone | Jortsu | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 12.08.2007 15:50 |
UAZiin osia | AH-64D | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 27.03.2007 15:18 |
Uaziin lukot | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 23.09.2005 13:57 |