![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() ÖljyasiaaTervehdys! Vaihdatin hiljan öljyjä RJ:hini, vaihteisto, perät, jakolaatikko.Käväisinpä mielenkiinnosta tänään auton alla ja huomasin että mestarihuoltomies tuli laittaneeks jakolaatikkoon tarkoitetut öljyt voimanulosotto puolelle, että sillä lailla!!Ihmetteli kun öljyä meni n.2litraa, tilavuus manuaalin mukaan 0.5l!! Kysymys kuuluu:Onko tästä haittaa?? Valuuko ylimääräinen öljy jakolaatikon puolelle, vai ovatko eri "askia"?? Täytynee siis vaihdattaa jakolaatikon öljyt viel uudelleen?? Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kyllähän ne on yhteydessä toisiinsa. Eli ekaks pitäis laittaa öljy jakolootaan ja sit vasta voiman ulosottoon. Raota tarkstustulppia ja laske ylimääräinen pois niin homma on jees.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
samaa öljytilaa ne on useimmissa merkeissä.Ei niitä tarvii uudelleen vaihdattaa tarkistaa vain jakolaatikon tarkistus ropusta et öljyä on riittävä määrä.normaalistihan ulosoton kaivossa on pohjassa poisto roppu,muttei lisäys/tarkistus roppua,näin ollen öljyt kun laitetaan jakolaatikkoon,ni täytyy käydä mutka tien päällä että hammasrattaat viskoo öljyä sinne ulosoton monttuunkin ja siiten uusi tarkastus ja lisäys jakolaatikkoon.
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jou!
RJ:ssä on kyllä voiman ulosotossakin poisto/lisäysproppu. Note! This message was posted anonymously! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Hih
![]() |