Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.05.2006, 15:56
tommitt tommitt ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.12.05
Sijainti: Kempele
Viestit: 282
Perusasetus

hilux:sin jarrut??!!!1


miten saan hiluxsin jarruista männät liikkumaan kun on jumittanut...nehän on neli mäntäset isot männät lähti ihan helposti pois vaan pikku männät ei taho liikkua mihinkään!!!???!?!?!!?
MIKÄ NEUVOKSI!!!!!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.05.2006, 16:23
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Isse tein siten, että annoin satuloiden ja levyjen olla paikoillaan. Ensin toinen pala pois ja levyn ja satulan väliin tuollainen kohtu vahva lattamallinen lyöntituurna sellaisen männän kohdalle, joka LIIKKUU ja on IRTI. Sitten kaveri kajuuttaan ja polkemaan jarrua. Kyllä se tarttunut mäntä sieltä ulos tulee.. Jahka mäntä on irti ja liikkuu, niin sitten vaikka pala paikoilleen, jotta männät pysyvät aisoissa ja satulan toinen puoli käsittelyyn edelläkerrotulla tavalla, eli kertaushan on opintojen äiti.

Meniköhän se noin?? Ainakin näin muistelen tehneeni, kun tappelin HoJon jarrujen kanssa. Ja näin olen todennäköisesti murjonut Hilun jarrujakin.

Kiitos ja Anteeksi

Kaivaa se..

www.nalle-offroad.com
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.05.2006, 17:49
jjtp jjtp ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.04
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 2.172
Perusasetus

jos ei muuten tule ulos niin rasvarässillä,rasvarässin letkun kierre sopii suoraan tojon satulaan.

.
.
.
.
.
.
.
.




Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.05.2006, 18:27
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Kunhan poistaa kaiken rasvan sieltä sitten ennen kokoamisvaihetta, kumiosat hapertuvat mineraaliöljyistä.

Itsekin irroittelin tuolla Nallen kertomalla tavalla mäntiä omista satuloistani, siinä voi myös käyttää jarrupaloja hyväksi, laittaa ne vain poikittain levyn ja satulan väliin niin että jumissa olevat männät pääsevät liikkumaan. Jos männät ovat kovin jumissa ovat ne todennäköisesti aika ruosteiset (vaihdon paikka) ja niitä voi myös irroitella alustavasti laadukkaalla putkipihdillä pyöritellen, helpottaa kummasti ulos pumppaamista kun ne on ensin saanut liikkumaan.

Tiedustele myös paikalliselta Toyotalta ja varaosakaupoilta kunnostetun satulan hintaa, säästyy aika paljolta vaivalta. Vie vaan ne vanhat vaihdossa.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
nissanin jarrut Tekniikka & Jutustelu 5 02.02.2008 21:00
hj:n jarrut Tekniikka & Jutustelu 6 11.08.2007 13:35
jarrut ja pyh Cental73 Tekniikka & Jutustelu 3 25.04.2006 18:44
"jarrut" -> Jarrut? (kuvia) Paavo Tekniikka & Jutustelu 20 12.12.2005 15:21
BJ 40/42 jarrut? MHS Tekniikka & Jutustelu 5 09.02.2005 23:16


Sivu luotu: 11:55 (GMT +2).