![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Pitkä peräkärry, säädettävällä aisalla?Terve! Mistä löytyisi 4-4,5m pitkä kärry, n. 1400kg kantavuutta ja säädettävällä aisalla? Omassa pätkässä siirrettiin koukku ylemmäksi - kantotutka pois. Ja on siten aika perkaleen korkealla noilla 235/85R16 renkailla. Vaihtoehtona tietenkin siirtää alas, mutta vinotuki runkoon oli hitsattu joten sitä ei saa helpolla kiinni. Siitä syystä tarttisi säädettävällä aisalla olevan kärryn.. Tai jos joku sopuhintaan vuokraisi sopivan autonkuljetusautoa? Tarttisi Veljekset Tiittaselle viedä putkentekoa varten, ja sieltä pois. Espoon Jupperista Helsingin Kannelmäkeen - ja takaisin. Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. FC paloautoprojekti
|
|
|||
|
|||
![]()
Ei ole kärryä tiedossa ja tämäkin voi tulla vähän liian myöhään. Katsastusmies alkoi rankun korotusta kattellessa kyselemään peräkoukun korkeutta. Ei ollut tullut mulla mieleenkään että se pitäis laahata maassa. Muistaakseni sanoi että kuulan tulisi olla alle 45cm maasta, mulla oli 62cm. Eli alunperinkin ollut korkealla? Ihmettelinkin miksi toisilla on koukku tuotu sillai hölmösti alas.
Kaikki pelkäävät itseään ja kaikki pitävät lähimmäistensä pelkoja naurettavina, joita ne itse asiassa onkin. |
|
||||
|
||||
![]()
Eikös se oo 37 ... 42 cm.
______________________ Minä mistään mitään tiedä. Miesten lelut on kookkaita. |
|
|||
|
|||
![]()
Juu 37-42 varmaan on oikee, muutoksest on kolme, kohta neljä vuotta ei oikeen muista, mullahan ei koukkua sitten enää ollu, on vaan irrotettava polkupyöräteline...
Kaikki pelkäävät itseään ja kaikki pitävät lähimmäistensä pelkoja naurettavina, joita ne itse asiassa onkin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:GAZ-peräkärry | MouhijärvenMies | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 02.02.2008 10:09 |
O: peräkärry | Reetu | O/M/V Muut | 1 | 13.01.2008 20:06 |
O: peräkärry yms | tom | O/M/V Muut | 0 | 19.06.2007 00:08 |
O: peräkärry | -MaTTi- | O/M/V Muut | 0 | 21.05.2005 21:55 |
O: peräkärry | BJ40 | O/M/V Muut | 0 | 21.02.2005 14:02 |