![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() O: Pajeron 2.5 TD-kone - LÖYTYOlisko jollain vapaana hyväkuntoista Pajeron 2.5-litraista TD-konetta, mielellään IC-mallia. Ei haittaisi, jos löytyisi lounaisesta Suomesta ... Myös kokonainen purkuauto käy, jos hinta on kohdallaan. T, Antti antti(ät)offroadpaja(piste)fi http://www.offroadpaja.fi/ Edited by - Ahosensetä on 15/04/2006 09:21:15 Edited by - Ahosensetä on 08/07/2006 08:34:08
|
|
|||
|
|||
![]() Ei kävis 2.8 TDI -95 aj. n.170tkm |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tekniikka on kutakuinkin ok, kori ei... Sais sit Rankun tai jonkun muun mukavan pelin ![]() -P- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
T, Antti |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Halvinta ois kai ajaa ite koppa loppuun ja sit tehä siitä jotain ihan muuta. -P- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
|
||||
|
||||
![]()
Eipä tarvita enää.
T, Antti |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu O:PAJERON KONE | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 16.05.2008 19:04 |
O: Jeep CJ7 Diesel Kansi tai koko kone "LÖYTY JO" | nolimits | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 07.11.2007 09:02 |
O: Pajeroon kone (löyty jo) | valkkari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 17.03.2007 13:02 |
O:pajeron 2.5 td kone | JaHa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.03.2006 15:45 |
O:Pajeron kone | Mutikka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 16.01.2006 22:37 |