![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Warnia pajeroon? kuinka laittaisit?Elikkäs: tuli sitten hommattua toi warnin tabor 9. Nyt pitäsi saada asennettua pajeron nokalle. Kysymys kuuluukin? vähän mielipiteitä kuinka laittaisit? Ajattelin jos ottais palan pois alkuperäsestä puskurista niin että ohjain rullan sais kiinni alkuperäseen puskuriin, ja itse vinssille tekisi levyn "pedin" rungin väliin. Osaava voi linkittää profiilissa oletat kuvat. Kiitos, niin selvii paremmin mikä on meininki. Olisko muuta hyvää ideaa?
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Meinasitko että se alkuperänen puskuri kestää edes sitä rullaohjainta? Kannattaa kyllä tehdä uudet puskurit, katso vaikka kuvia millaset mä tein. Ite pitäis kanssa hommata samanlainen vinssi, ajattelin että sen vaijerin sais tosta puskuripalkkien välistä kivasti tulemaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tiiä auttaako mut tuolla mun rohviilissä on muutama kuva warnista vinssipuskurissa pajeron nokalla...en oo ite tehny tota puskuria mut ei se tahastekonenkaan varmaan oo..ja ei ota ihan heti kiinni vaikka ois jyrkempikin nousu...
|
|
|||
|
|||
![]()
Eikös tähän kuuluis vastata että "en laittais vinssiä pajeroon, eihän sillä metsään pääse"
![]() Ei vaan, itsekin tuli tänään pajero taasen hommattua, ja pitänee jostain etsiä edullinen vinssi itsekin.. ![]() ![]() -Tein itse ja YRITIN säästää- |
|
|||
|
|||
![]()
Ei kai pajerolla metsään pääse ilman vinssiä, siksi sen tarvi hommata että pääsee maasturilla huonolle mökkitielle. heh..
Vaikka tuleehan toi ihan työkäyttöön, tarvii noita autoja ja muita raatoja vetää kärryille yms... |
|
|||
|
|||
![]()
Tää on kyllä hauskaa aina kun pajerosta on juttua nii aina se kääntyy sihen et miten pajero on paska metässä ja miten huono se keula on..
No mulla on pari noita pätkiä ollu ja hyvin ne on noilla safareilla pärjänny, ei oo tarvinnu hinata muutakun muita..Kaikissa autoissa on ne omat hyvät ja huonot puolet ja ihan hyvin sillä paherolla siellä metässäkin pärjää!! |
|
|||
|
|||
![]()
Kyselin, kun ei saanut warnin vinssi puskuria pajeroon niin se tarvii tehdä itse. aina vahvuus varmaan olis jotain 3mm ?
|
|
|||
|
|||
![]()
Toi mun joustaa vähän ku liftillä nostaa et tarvii vahvistella mut
las-c värkkäs läjään aika tukevan olosen, siltä lisää faktaa.. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
toinen vaihto ehto on ostaa valmis, vaikka arb, ja tossa mun oli ihan V*TUNMOINEN työ!!! .: www.offikuume.com :. |
|
|||
|
|||
![]()
Nyt homma on edistynyt, mut huomsin vaan ette kuvat oli isokokokoisia että en saanut niitä profiiliin. Laitan kuvaa kun saan sopivaan kokoon.
|
|
|||
|
|||
![]()
Nyt jos se vaan onnistuu..
[ing]http://static.petrisimolin.com/gallery/index.php?action=viewimage&image=offipete-nokka.JPG&lite[/img] |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() --Medisiin, sano ryssä kun pullon löysi.-- |
|
|||
|
|||
![]()
Tuohan on siististi integroitu keulaan. Offaillessa vaan nuo sumuvalot taitaa mennä muutamaan otteeseen vaihtoon..
-- Ensi kesän hittituote on oma Suikka projekti -- Nerd-O |
|
||||
|
||||
![]()
Kaikki Ei HC offaa, vaan ajaa esim pellolla tms, jossa tarvitaan nelikkoa, ja karkeaa ratasta.
Ja kuten ylhäällä mainittiin, niin vinssiä tarttee jo työn puolesta. Ei tiedolla, ei taidolla, vaan Woimalla. autoSCIFIteam "on tästä ennenkin menty... tekalla..." www.hanakkatalo.fi |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
/* Life Begins at 35" */ |
|
|||
|
|||
![]()
Juu, näin se lähinnä on että on työkalu ja perhe auto samalla, offi autot susukit on erikseen mutta ainahan nelikolla sinne metsään tarvii mennä vähän kokeilemaan. juun noi suumarin kyllä tulee ylemmäksi, eihän ton kokoista valoo voi hyväksyä sumariksi kun pakkivalokin on suurenpi..
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Autot kunnossa warnia varten? | joa | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 04.10.2007 15:55 |
Onko paljon hommia ennen Warnia... | hector | Tekniikka & Jutustelu | 58 | 06.10.2006 15:50 |
Kummanko vinssin pajeroon laittaisit? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 17.01.2006 21:56 |
Warnia Jenkkilästä | pee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.12.2004 21:44 |
Kuinka tarkkaa se on? | JiiPee | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 04.07.2004 23:46 |