![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() M: Patrolliin vahvistettuja vetoniveliäNyt olis semmoisia saatavilla. Eli on Japanilaisia niveliä (luultavasti jopa samoja kuin originaalit), joiden päälle on lämpösovitteella laitettu vahvike rengas. Tais olla 6mm paksu rengas, just ja just mahtuu paikoilleen. Privaa mulle, tai sitten Ekmanin Jukkaan, jos kilkkeet kiinnostaa. Aika vahvojahan noi on alunperinkin, mutta Ekman on ainakin saanu matkalaukullisen originaaleja tuhottua. Pieni mies, mutta raskas oikea jalka... ...Minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä... www.hontokulmaracing.com Edited by - baxxter on 19/02/2006 14:13:18
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Pistin privaa. Mä en viitti täällä hintoja julkisesti huudella. Toi privaviesti toimii hyvin. Karsii ylimääräiset mölyt pois.
...Minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä... www.hontokulmaracing.com |
|
|||
|
|||
![]()
laitappas hinta mullekkii?
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulle kans hintatietoja. Kiitos.
-- Patrol 3.3 4x4 Honda XL600 2x1 Pajero V6 3000 (emännän kauppakassi) |
|
|||
|
|||
![]()
hinta tiedot helpottaa aina kaupan onnistumista.
>Onx pakko jos ei taho?!< |
|
||||
|
||||
![]()
No, pistetään sitten oikein julkiseksi. Ruotsista varmaan saa halvemmalla, mutta jos Nissanilla maksaa vakionivel sen 600€, niin me ollaan tyytyväisiä jos saadaan se 250€.
![]() ...Minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä... www.hontokulmaracing.com |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
soa patrolliin | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 27.05.2013 10:50 |
O patrolliin... | knockout | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 15.05.2008 19:37 |
Rockyn vetoniveliä? | Rokijaska | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 23.11.2007 19:49 |
soa patrolliin | patukka | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 04.09.2006 17:47 |
Toyota vetoniveliä | A45 | O/M/V Muut | 3 | 16.07.2005 22:41 |