Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.04.2013, 08:43
kelervotti:n Avatar
kelervotti kelervotti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.01.13
Sijainti: Imatra "enso jääsken pitäjä"
Viestit: 278
Perusasetus

Pari pyörämallin Dana akseleista, minkälaiset vanteet saa käymään.


Minkälainen savotta on saada muutettua tuollaset pari pyörällisen pikkarin akselit jotta niihin käy kiinni tavan vanteet vai tarviiko muuta tehdä kun siirtää keskiötä vanteesta ja antaa olla ne tötterö navat, ja minkä kokoiset vanteet tuollasiin akseleihin saa sovitettua meneekö 15" jarru muutoksilla, kyseessä -80 luvun dodge akselit dana 60 ja 70.

__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria

WUOKSI OFF ROAD
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.04.2013, 10:17
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.515
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kelervotti Näytä viesti
Minkälainen savotta on saada muutettua tuollaset pari pyörällisen pikkarin akselit jotta niihin käy kiinni tavan vanteet vai tarviiko muuta tehdä kun siirtää keskiötä vanteesta ja antaa olla ne tötterö navat, ja minkä kokoiset vanteet tuollasiin akseleihin saa sovitettua meneekö 15" jarru muutoksilla, kyseessä -80 luvun dodge akselit dana 60 ja 70.

15" tekee ainakin chevyn-etudanassa ahdasta, mut jarruistahan se kiinni ottaa ei muualta. Joten tarpeeks pienillä jarruilla pitäis sopia. Ilmeisesti 1ton jarruista siirtyminen 3/4ton jarruihin riittää. En tiedä mitä muutoksia se tarkalleen vaatii mutta oon nähny pirateksella moisia muutoksia joskus. Ite käytin 16" vanteita niin jarrut sai olla vakiot.

Duallyn etunapoja on porukka muuttanut vastaamaan norminapaa, tossa D60 raamatussa on kuvatkin miten se tehään, ekan sivun loppupuolella:

http://www.pirate4x4.com/tech/billav...ont/index.html

Tosta artikkelista löytyy muutenkin aika hyvin D60 tietoutta jos lontoo sujuu.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.04.2013, 10:51
kelervotti:n Avatar
kelervotti kelervotti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.01.13
Sijainti: Imatra "enso jääsken pitäjä"
Viestit: 278
Perusasetus

Toi sivustohan on liki aikuis viihdettä danan näpelöitsiöille kiitos linkistä taas menee aika mukavasti ruudun ääressä ja google kääntäjään tekstiä siirrellessä.
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria

WUOKSI OFF ROAD
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.04.2013, 11:11
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.515
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kelervotti Näytä viesti
Toi sivustohan on liki aikuis viihdettä danan näpelöitsiöille kiitos linkistä taas menee aika mukavasti ruudun ääressä ja google kääntäjään tekstiä siirrellessä.
Heh heh näin on. Nuo kun lueskelet läpi niin ti tietää jo jotain D60 akseleista ja sen eri versioista!

Kantsii myös katella muita tekniikka jupinoita tuolta, paljon juttua näiden jenkittimien parantelusta: http://www.pirate4x4.com/tech/
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
dana 44 tihein välitys johon saa vielä kytkettävän lukon? dodgeman Tekniikka & Jutustelu 5 03.01.2010 17:07
Miksi patrolli ei lähde käymään??? skrade Tekniikka & Jutustelu 27 19.04.2008 10:22
LäJä ei suostu käymään -Jyki- Tekniikka & Jutustelu 8 31.01.2007 21:58
minkälaiset renkaat saa laittaa Tekniikka & Jutustelu 9 14.09.2005 22:22
V8 käymään? Tekniikka & Jutustelu 8 04.04.2004 20:49


Sivu luotu: 17:54 (GMT +2).