![]() |
![]() |
|
|||
|
|||
![]() 70 LT1 myynnissäKeltasessa pörsissä myynnissä -70 hintaan 100 000Ecua ja hesarissa 75 000,- tai vaihto C5.een Täytyy olla todella hyvässä kunnossa, ja Ostajat Suomessa taitaa olla aika vähissä?? Note! This message was posted anonymously! Edited by - ZR1 on 25/10/2003 23:43:04
|
|
|||
|
|||
![]()
Auton näin Virroilla 2002 ja kunto mun mielestä riittäisi 23-tuhanteen euroon. Muistaakseni kone tai sisuskalut oli jotain ihan muuta kuin LT-1. Auton rekkari oli muistaakseni JTC-89. Kaiken kaikkiaan sievä pakkaus. Terveisin:Kari C4
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Hinta on kyllä kohdallaan. Kohta tulee myyntiin varmasti joku C4:nenkin, jonka hinta on lähellä samoja, kun tekniikka on high-tech ja muotoilua paranneltu.
|
|||
|
|||
![]()
Joopajoo. Kaksivuotta sitten kun kyseinen LT1 oli edellisen omistajan toimesta myytävänä niin hinta oli lähes 500000mk halvempi, nyt kun nokkapeltiin on maalattu rannut ja pohjasta kurat putsattu pois niin hinta "pomsahti" pilviin. Ihmistyö vaikka se vähäinenkin on arvokasta! Hyvää tässä on se että tämmöiset tapaukset vetävät meidän muidenkin kumiautojen hintoja ylös,toivotaan ainakin niin. Kesää odotellen: Marko Hongisto
|
|||
|
|||
![]()
Arvoisa herra Hongisto,
Kannattaa todella vierailla kyseisen Vetten luona ennen tuollaisia vahvoja mielipiteitä. Olen täysin vakuuttunut auton arvon olevan rinnastettavissa vastaaviin samanhintaisiin autoihin. Olisi todella typerää muyyjän puolelta myydä tuollaista autoa halvemmalla. Vastaavalla rahalla, et saa mitään vastaavaa. Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Jos kyse on siitä keltaisesta yksilöstä, niin se on hieno kuin mikä mutta olen siinä käsityksessä että se ei
ole ollut LT-1 tehtaalta lähtiessään, vaan täällä tehty – kylläkin aidoista osista. Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Pyydän anteeksi Herra Anonyymiltä ja muilta jotka pahoittivat mielensä MINUN mielipiteestä. Kesää odotellessa: Marko Hongisto
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
100 000 Eur sijoituksella saisi jo huippuentisöidyn aidon LT1:n. Jopa kaliissa Pro Team liikkeessä LT1:set maksaa 35-49 000 USD. Siinä jäisi yli 50 000 Eur rahaa hoitaa auto kotiin, eli kertokoon tuo kloonin hinnasta jotakin. Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Tästä löytys saksasta aito LT1
http://www.mobile.de/SIDM7xjUh5Adrof...752804&top=44& Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
toinen AVH Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Joopa joo ! Auto on numbers match L46 + kaikki alkuperäiset paperit mitä on ollut autossa mukana tehtaalta lähtiessä . Nokkapelti vaihtui ulkonäöllisistä syistä ( makuasia ) Alkuperäinen löytyy hyllystä. Kaikille ostajaehdokkaille ja soittajille ilmoitettu auton olevan
L46. Samankuntoisesta autosta maksan heti sen 23t ecua,rahat saa heti kun olen nähnyt auton. Kysyntää olisi useammallekkin autolle. Ystävällisin terveisin t. Myyjä Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Uusia autoja saa rahalla ostaa ! Uusi C5 / C6 on aika äkkiä kotona pihalla kun sen vain tilaa.
Hyvää ja halpaa ei ole olemassakaan! Ja pakkomyynnit on asia erikseen. Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Ei Myynnissä | Hama | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 24.03.2008 09:52 |
M: BJ-40 -77 -ei myynnissä- | oltzi | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 06.07.2006 16:54 |
BJ myynnissä | O/M/V Muut | 0 | 11.08.2005 20:04 | |
myynnissä | O/M/V Muut | 0 | 07.10.2003 18:38 | |
ZR2 myynnissä... | Riku | Vuosimallit 1968-1982 | 0 | 06.09.2002 10:37 |