![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() minä tosi tyhmäkun juuri tänää ostin isuzu trooper maasturin 2.0 bensa,mutta kun käyttis oli arabiaksi niin en tiedä miten autolla ajetaan eli koska sitä neli-vetoa saapi pitää päällä ja koska ei jos joku viitsi vastata eli opastaa niin olishan se ihan jees voi myös lähettää sähköpostia t:veekoo veekoo@luukku.com Note! This message was posted anonymously!
|
|
||||
|
||||
![]()
Talvella pidän aina kytkettynä,kesällä tietysti vain tarvittaessa, se on siinä.Ihan maalaisjärjellä.
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! |
|
|||
|
|||
![]()
niin maalais järjellä mutta rikkoutuuko autosta jotain jos ajaa 4wd päällä esim pitävällä pinnalla(kuiva asfaltti)ko. autossa ei kuulema ole ns. keskus-tasaus pyörästöä auto on -84
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
se on se troopperi ihan omaa luokkaansa noitten laatikoittensa kanssa voi hajota vaikkei käyttäisikään mutta normaalisti pitäisi kestää talvikäytön ja muuten tarvittaessa
Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
Juu jos on kytkettävä keskitasauspyörästö, ei kuivalla asfaltilla (tai muulla pitävällä alustalla) kannata ajaa nelkku päällä. Kuluttaa nopealla tahdilla jakolaatikkoa, kardaaneita sekä akseliston osia.
/* Life Begins at 35" */ |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Eli minä... | Noviisi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.10.2005 21:17 |
MINÄ vai ME | Venlis | Romance and Relationships | 15 | 23.04.2005 20:53 |
Minä täällä moi | scarecrowman | Chit-Chat | 7 | 18.03.2005 18:21 |
Minä, ekomies!!!! | jjjl | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 25.08.2004 19:32 |
Minä ja Morrison | mikk0 | Movies | 0 | 04.09.2002 21:52 |