![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Hamina Tattoomorjens kaikki !!!! Olisko paikallisilla Offiporukalla kiinnostusta esittäytyä kyseisellä tapahtumalla porukkaa tulee ympäri suomea ja maailmaa, joten offiporukka voisi esittäytyä tämmöisellä sotilassoittokuntien yhteistapahtumassa, en tiedä kiinnostaako ketään tuollainen, mutta saisihan ihmiset tietoon jotain maastureista ja itse harrastuksesta. Itse olen paikalla kuuntelemassa musiikkia, mutta voisin osallistua tapahtumaan Offimerkeissäkin. Huom!!! HAMINA Offaajat ottakaa yhteyttä Patuun siellä laiturissa olevaan kapuun ja järjestetään jotain hauskaa yleisölle. Tästä voisi kehittyäkkin jotain, kokeiltaisiin ainakin Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!
|
||||
|
||||
![]()
Koskas tuo on?
|
|
||||
|
||||
![]()
Tässä vielä osoite paikalisille offaajille ja muillekkin
http://www.haminatattoo.com/content....g=fin&id=10057 Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!! |
|
||||
|
||||
![]()
Hamina Tattoo järjestetään jokatoinen vuosi. Edellinen Hamina Tattoo pidettiin 1.-8.8.2004 ja seuraavan kerran tapahtuma järjestetään 30.7.-6.8.2006.
Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Auto vailla kyytiä väli hamina-joensuu | sakari65 | O/M/V Muut | 1 | 24.11.2006 09:42 |
Kotka - Hamina ja ympäristö | ariman | Tapahtumat | 12 | 27.09.2005 11:59 |