Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.05.2020, 12:14
Aku Aku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.04
Sijainti: Kärkölä, Finland.
Viestit: 219
Perusasetus

L200 etunavat


Morjesta.

Kuinka on, onnistuisiko tälläseen 2002 malliseen L200:een sellainen hommeli, että laittaisi napalukot? Nythän on niin, että autossa on "kiinteät" etunavat ja etuvetarit ja jordaani pyörii koko ajan takavedollakin tekemässä lisäkuormaa. Ajosta 99% kuitenkin maantiellä takavedolla ja 1% pikkunelivedolla venkslailua. Ajatuksissa ihan manuaaliset napalukot jotka jaksan vääntää kiinni kun tarvii nelivetoa. Eikös vanhemmissa Pajeroissa ainakin ollu manuaaliset navat ennenkuin tuli automaattinapalukot? Entäs vanhemmissa L200:sissa? Kävisköhän ne sellaiset "heittämällä" vai onko napa jotenkin sellainen ettei niitä saa vapaiksi? Auto on muutenkin nihkeä menemään ja kuluttaa liikaa polttoainetta enkä oikeen enää keksi muutakaan kevennystä kulkuun.

Toinen kysymys olisi sellainen, että onko mitään mahiksia modifioida jakoloodaa sellaiseksi, että voisi käyttää pikkupuolta ilman, että neliveto menee päälle? Olisi tosi iso hyöty ahtaissa paikoissa esim. peräkärryn kanssa venkslatessa.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Toyota #J:n etunavat Sumsar O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 11.11.2018 19:48
Myyty HJ:n etunavat JRpower O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 23.06.2012 12:09
Jimnyn etunavat riude Tekniikka & Jutustelu 3 16.05.2009 12:37
Ostetaan Etunavat Yölento O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 26.10.2008 21:51
hj etunavat Tekniikka & Jutustelu 4 15.09.2004 12:43


Sivu luotu: 04:50 (GMT +2).