![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Cruiserin B moottorin sielunelämää osa 1Perskule yllätys oli suuri kun avasin '75 bj-40 koneen ja rupesin vetään uutta männänrengas settiä sisään. Olikin neljä männänrengasta kun taas '78 cruiserissa jonka pokasin juuri oli vaan 3??? Ja rengassetti oli tietty vaan kolmella renkaalla vaikka spekseissä oli että käy 75 eteenpäin. Milloinkohan on noin muuttunut ja miksi. Onneksi '78 cruiserista jäi hyvät renkaat joista lainasin yhdet puuttuvien tilalle. Hiivatin jaappanin insinöörit... Toinen hauskuus oli että kannessa kolmen sylinterin venttiilien välissä näkyy jonkunasteinen halkeama joka ei kuitenkaan kulje seeteihin asti. Onko tyypillistä vai meneekö kohta nesteet sekaisin. Aikaisemmin ei ole kyllä ollut muuta ongelmaa kuin huohotus ja öljynkulutus joka selittyy käsittämättömän kuluneilla männänrenkailla.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Cruiserin sähköt | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 40 | 07.07.2009 22:45 |
Cruiserin sulakkeita | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 04.11.2006 17:12 |
Cruiserin öljynpaineet!! | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2006 09:15 | |
o: cruiserin keskiö | O/M/V Muut | 1 | 18.03.2005 19:08 | |
cruiserin lyhennys | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.01.2005 14:47 |