Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.10.2003, 08:25
mikjus
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Cruiserin B moottorin sielunelämää osa 1


Perskule yllätys oli suuri kun avasin '75 bj-40 koneen ja rupesin vetään uutta männänrengas settiä sisään. Olikin neljä männänrengasta kun taas '78 cruiserissa jonka pokasin juuri oli vaan 3??? Ja rengassetti oli tietty vaan kolmella renkaalla vaikka spekseissä oli että käy 75 eteenpäin. Milloinkohan on noin muuttunut ja miksi. Onneksi '78 cruiserista jäi hyvät renkaat joista lainasin yhdet puuttuvien tilalle. Hiivatin jaappanin insinöörit...

Toinen hauskuus oli että kannessa kolmen sylinterin venttiilien välissä näkyy jonkunasteinen halkeama joka ei kuitenkaan kulje seeteihin asti. Onko tyypillistä vai meneekö kohta nesteet sekaisin. Aikaisemmin ei ole kyllä ollut muuta ongelmaa kuin huohotus ja öljynkulutus joka selittyy käsittämättömän kuluneilla männänrenkailla.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Cruiserin sähköt Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 40 07.07.2009 22:45
Cruiserin sulakkeita Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 13 04.11.2006 17:12
Cruiserin öljynpaineet!! Tekniikka & Jutustelu 12 23.06.2006 09:15
o: cruiserin keskiö O/M/V Muut 1 18.03.2005 19:08
cruiserin lyhennys ttapio Tekniikka & Jutustelu 11 02.01.2005 14:47


Sivu luotu: 23:56 (GMT +2).