![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Peräkoukusta...Saako tehdä pikakiinnitteisen peräkoukun itse? Vai pitääkö olla jotain c merkintöjä tai muita? Koukku ottaa joka paikkaan kiinni ja ois hyvä jos vois irroittaa tarvittaessa näppärästi? Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ei ole enää nykyisin merkitystä onko itse tehty vai tehtaalainen.
Katony mitä sä taas hölisit!! Hippo perk....!!! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuopa riippuu vuosimallista. Uusissa koukku pitää olla hyväksytty kyseiseen autoon, eikä sitä saa mennä muutteleen. Vanhoissa ei oo niin väliä.
/* Life Begins at 35" */ |
#4
|
|||
|
|||
![]()
missähän vuosimallissa tuo koukkujuttu muuttuu??
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Muistaakseni -00 ja uudemmissa pitää olla tyyppihyväksytty vetokoukku.
T, Antti antti@offroadpaja.fi http://www.offroadpaja.fi/ |
#6
|
|||
|
|||
![]()
AKE tiedottaa 31.3.2000 http://www.ake.fi/pdf/753-204-2000.pdf
"... 1.4.2000 ja sen jälkeen käyttöönotettavaan, EY-tyyppihyväksyttyä mallia olevaan M1-luokan autoon (henkilöauto) asennettavan vetolaitteen tulee olla EY- tai E-hyväksytty. Muissa autoissa ja kaikissa perävaunuissa riittää edelleen, että vetolaite vastaa direktiivin tai E-säännön vaatimuksia. 4.1 Vastaavuus Vastaavuus tarkoittaa, että vetolaite on riippumattoman tutkimuslaitoksen toi-mesta todettu vastaavan direktiivin tai E-säännön vaatimuksia ja josta testin suorittanut tutkimuslaitos on antanut yksilöidyn tutkimusraportin tai testausse-losteen. ..." Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on |