elikkä tuli ostettuu tuollane 24v koneella oleva hodari ja reilun 3 tonni kilsa jälkee rupee kytki olee vinto.. eli tuntuu tyylii kytki osat oleva tyyriitä jos ei tyydy alkuperäseen aisin kytki pakettii.... no cros4wd kautta tuloo kytkin tuoho autoon.. ja vaihtuu ennen vuode vaihdetta jos kytki paketti tuloo perille suunnitellusti

niin ja siis edelline hj joka löytyy täältä palstalta piti mennä viroon mutta jäiki suomeen se verra on kuullu jälki kätee siitä autosta

mutta siirrytään takas hodarii suunnitelmis se tuo kytki remppa, korotus hmm reilut 100mm

sit tarkemmi kun homma tehty, sit suunnitelmis perät käydä läpi kaikki vaihtoon oikeastaan kuoret jää vanhaks + välitys periin kanssa aika kovasti suunnitelmissa

ja sitte katto teline ehkä osto mutta puskurit hmm päässä jo malli niin kokeilen käden taitoja ja teen itte..


se alusta korotus +100 ja kaikki puslat, pandard-tankot säädettävät, jarrut joka kulmaan uudet kanssa oikeastaa alusta käydää läpi kerralla sitten kun homma alkaa ja runko + pohja puhallus eessä vaikka uskokaa tai älkää mutta ei mätä vikaa löydy oikeasti pohjan puoleen mutta kerta jos alotetaa hommat ja laitteet käytös niin miksikän ei puhaltais puhtaaks

sit raskaasti maali päälle ja sen jälkee kunnon terva, öljy, massa seos ja on hyvä, niin ja jotta ei menis pelkäks kehumiseks niin ruoste vikoja löytyy kopasta mutta hyvin vähän todellakin ja renkaat vaihtuu no vanhassa hj:ssa oli 37/12,5R15.. eli ei ainakaa pienemmät tule alle.

alla tais pyörii 235/80R1 tällä hetkellä ja auton yli maalaus tuloo viimoseks sitten kun auto on priima kunnossa muuten ja no oikeastaa alkuperäseit laturi ja startti on tulossa autoon koska paikallaa tarvike laturi, alkuperäne startti mut se korjaantuu..

ja jossai vaiheessa valoja tuloo tarpeeks joka kulmaan sitte kun sen aika on.. ja alkuperäne ahin klemmari välistä kostuu niin ahin vaihtuu tähä tietoon pykälää isomaan ja clooleri tuloo keulille ja nyt 3" suora putki juu mutta se muutetaan sitte paremmaks kun tuloo sopiva ahin kylkeen

ja oikeastaa projekti lähtee käyntii kun pohjolan talli rupee näyttään lähemmäks + asteita sitte rakentelut lähtee käyntii ja auto seisoo sen aikaa että kerralla saadaa kaikki haluttu tehtyä

niin ja lopuks suunnitelmissa on kanssa ne kuuluisat suuttimetki harkinnass et jos vaihtais

kun tälläki perinteisen hodari kilsat jo rullattu niin jahka neki päivittäis toyota hinta tais olla tähä 24v malliin 360ekpl pelkkä kärki jos nyt oikee muistan

ja vinssi nyt ainaki keulaa tuloo ja sisustaa päivitetää etupenkkien jälkeen kanssa jotenki
ja nuo alkuperäset astin laudat, roiste läpät karsiintuu pois tuloo toiset tilalle