![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() suzuki 410 (joku oma versio)tämmöstä oon rakennellu muutaman vuoden ![]() ![]() suzukin oma runko ja leikelty kori patrollin akselit takana gr patrollin nelilinkki ja edessä y-linkki tekniikkana mersun 200d (toistaiseksi vapari), mersun 4-vaihteinen loota, patrollin 4-vaihteinen loota ja jakolaatikko tulossa täysin hydraulinen ohjaus ja kuvat saa kertoa loput
pitkähän on pilalla mutta lyhyttä voi aina jatkaa ![]() osta japanilainen auto ja opit hitsaamaan pensalla pestään pensselit ja diisselillä tehdään woimaa mä oon tämmönen ja multa löytyy tommonen Mikään ei mee ku stömsöössä vaikka vieressä asuuki ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hieno rojekti. Kulkeeko hitaasti laatikko yhdistelmällä..
|
||||
|
||||
![]()
Luulin kerran ajaneeni pienimmällä vaihteella joka tuntui hitaalta, mutta huomasin myöhemmin että oliki ollut toisesta vaihteistosta 3 vaihe päällä
![]() ![]() ![]()
pitkähän on pilalla mutta lyhyttä voi aina jatkaa ![]() osta japanilainen auto ja opit hitsaamaan pensalla pestään pensselit ja diisselillä tehdään woimaa mä oon tämmönen ja multa löytyy tommonen Mikään ei mee ku stömsöössä vaikka vieressä asuuki ![]() Viimeksi muokannut offi_äijä : 23.11.2015 06:08 |
|
||||
|
||||
![]()
tässä olis lisää kuvia
![]()
pitkähän on pilalla mutta lyhyttä voi aina jatkaa ![]() osta japanilainen auto ja opit hitsaamaan pensalla pestään pensselit ja diisselillä tehdään woimaa mä oon tämmönen ja multa löytyy tommonen Mikään ei mee ku stömsöössä vaikka vieressä asuuki ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla myös 410;ssä tuplalaatikot ja patrollin akselit. Orbiohjauksella. Taitaa pari siitä kuvaa olla profiilissa.
|
|
|||
|
|||
![]() Moro
Eihän nurkkiin oon jääny F10a moottoria? 🤔
|
|
||||
|
||||
![]()
Perävälitystä et tainnut laskea tuohon?
Luokat |
suzuki 410 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Joku rattiakselin pätkä ja joku Kumityyny (moottorin?) | Temutin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 14.03.2014 19:07 |
osaako joku auttaa..? Suzuki Carryn rengasasiaa | ttpttp | Chit-Chat | 6 | 06.06.2012 07:18 |
Suzuki SJ410 Vetonivelet tarvitseeko joku uusia?? | Zamppa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.01.2006 11:08 |
Ajosillat versio XYZ | HJ60 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.06.2005 08:16 |
Lainatkaa joku suzuki mies leimakummit | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.04.2005 14:06 |