![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() lumilinko traktoriin leppä?Myyty lumilinko traktorin perään , mittailin 245 leveäksi(eli 240?) ja merkkiä arvailtu monista miehin lepäksi , maalattu muutamankerran uusiksi... alaterät kulahtaneet , mutta viimetalvena vuoli kuitenni luistinradan pilalle kun aukasin.. akseli suora ja pyörii hyvin MUTTA booriosa kiertynyt pikkusen ja parin millin vippi pystyyn. tyhjänä linko yläällä tuntui humputus , nielu täynnä lunta ei yhtään ,yhtään minua nohevampi puuhastelija oikasoo kotikonstein![]() nivelakseli , vähänkäytetty levypakkakytkimellä , suojat paikoillaan ja osto tarrat. 150e ..kuvat katosivat jonnekkin... mutta http://www.nettikone.com/leppa/245/1554713 ja löytyy Pielavedeltä O5O- 534 999 8 voi koittaa tavotella tai tekstari jos en vastaa , en jaksa laiskuuttani kirjautua palstalle joka päivä... Myyty
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 20.11.2016 13:13 |
|
||||
|
||||
![]()
vielä löytyy , ja maasturin kun saan ostettua niin mitäpä minä lingolla enää...
|
|||
|
|||
![]()
tarjoon 550e lingosta ja akselista yhteensä.
|
|
||||
|
||||
![]()
päästäänkö tinkimään
![]()
|
||||
|
||||
![]()
vielä löytyy
|
||||
|
||||
![]()
vielä
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Lumilinko traktoriin | Pete | O/M/V Muut | 3 | 16.09.2012 21:11 |
Myyty lumilinko traktoriin. | Der_Alte | O/M/V Muut | 0 | 21.11.2011 11:34 |
Ostetaan Lumilinko traktoriin | Roadstar | O/M/V Muut | 0 | 21.10.2011 15:04 |
Myyty traktoriin v-mallinen lumilinko 230cm | american | O/M/V Muut | 7 | 14.09.2011 16:37 |
Ostetaan Lumilinko traktoriin | pesuvi | O/M/V Muut | 1 | 25.02.2010 14:11 |