![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Autojen Osto Oy - Tommi AuraAutojen Osto Oy - Tommi Aura Ostamme hyvän autosi hyvään hintaan ! Ostamme luksusautoja,nopeita urheiluautoja, itse rakenneltuja/tuunattuja autoja hyvään markkina hintaan. UUTUUS !! Vain meillä ! Nyt on hyvä ja edullinen palvelu niille joilla ei ole aikaa tai kiinostusta itse myydä omaa autoaan. Oletko kiireinen ja haluaisit kesällä uuden auton,etkä kerkeä keskittyä itse autosi myymiseen.Teen puolestasi auton myynti ilmoitukset,myös kuvalliset ilmoitukset.Ilmoitukset menevät suurinpiin autonmyynti paikkoihin. Auton ilmoitukset hoidan 4-5 viikon ajan taikka niinkauan, kuin omistamani PrePaid liittymä on auki. Autosi on pian myyty jos autosi on kysytty malli ja hinta kohdallaan. Tuo autosi minulle ja anna minun myydä autosi eteenpäin. Soita ja varaa aika ! Ystävällisin terveisin, Tommi Aura, Senior Vice President Autojen Osto Oy - Tommi Aura Åland ps. Liikkeeme auki 24h jo vuodesta noin 2000. pss. Minut tavoittaa satunnaisesti myöskin Hausjärven Ryttylän soranottopaikoilta. psss. Ens viikosta eteenpäin minut tavoittaa myöskin maakuntakiertueelta. Aloituspaikkana Riihimäen käräjäoikeus. Muista : "Sinä ET ole supermies"
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
aura ja virkavalta??? | liero | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 02.02.2010 12:33 |
aura | sheriff | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 19.01.2007 14:13 |
ostetaan aura | O/M/V Muut | 0 | 23.10.2005 21:57 | |
Hienoa Tommi | RonJeremy | Yleisurheilu | 1 | 13.08.2005 21:08 |
Tommi Aura - Autohuijari | Elämää suuremmat huijaukset | 3 | 20.07.2003 09:10 |