![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() MB sprintsift laatikkoOn kokemuksia mersun sprintsift askista? Sopiiko trailerin vetoon?
|
||||
|
||||
![]()
Sopii kun käyttää itse ohjaus puolta. Jos jyrrää tietyssä nopeudesss niin takalähdon laakeri loppu. Robotin pumppu ja rele sekä öljyt kannattaa uusia jos ei niistä mitään tietoa ole.
|
|
||||
|
||||
![]()
Paska. En huolis itelle. Ärsyttävä liikkeellelähdössä ja pienessä liruttelussa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mut pärjää jos on pakko. |
|
|||
|
|||
![]() mb
Sopii hyvin,, ite olen vetänyt monenlaista traileria. ja toimii hyvin, ei valittamista.
|
|
|||
|
|||
![]()
On, yks tolla varustettu oli uutena hankittuna.
Neljä kertaa oli päiviä Vehossa ennen, kuin oli 30 tuhatta mittarissa ja ainakin yhden kerran niistä oli loota kokonaan auki, kun itse näin. Tekee kaikkia kivoja ominaisuuksia, esim. jää risteykseen tyhjäkäynnille ja mikään vaihde ei mene päälle. Tai vaihtoehtoisesti jää vaihde päälle kun sammuttaa, eikä mene vapaalle, joten auto ei myöskään käynnisty.
|
||||
|
||||
![]()
Mulla ollut nyt n.3vuotta sprintshift ja mielummin sillä kun manuaalilla. vaatii pienen opettelun mutta tykkään!
olen vetäny bj.tä ym muuta tuolla yhdistelmällä a puollella ja ihan manuaalillakin,toki voi vaikuttaa kun oma on lastutettu,mutta isompiin mäkiin tultaessa heitän itse mäen alla pienemmälle niin ei suotta väännätä. Mielestäni hyvä aski sinänsä,varmaan on jossain autoissa eroakin kuinka toimivat,itse en ole ajanut kun kahdella eri ja toinen vaihto vielä nätimmin kuin oma! Taitaa vaatia oma aski kalibroinnin kun hieman kolahtaa välillä,ihan kuin ottais vaihteeen pois ennenkun kytkin pohjassa,toki ei tee sitä kun pienemmelle heittäessä risteyksissä sopivalla vauhdilla. Eli on sama aski tietääkseni kuin manuaali paitsi 6 lovinen ja hydypumpun relettä kannattaa vaihtaa kuulemma 50 tkm välein ei polta pumppua kun kuulemma releen kärjet palaa ajan saatossa kiinni ja polttaa pumpun. Öljyt vaihtaa ja kattelee ettei ole vuotoja. Liikkeelle lähtö tapahtuu pirun herkästi,pienellä kaassun painalluksella,ainoa miinus että on huono saada samanlaista luistatusta kuin manu askilla,mutta pystyy kyllä luistattamaan. Ei sovellu pummppu kaasulla ajajille,eli vaatii johdon mukaisen nilkan asennon eikä jatkuvaa soutaa huopaa sankaria ratin taakse! Vie vähemmän kuin automaatti aika paljonkin! Että se on hyvä asia myös. Ainakin kun itse hyppäsin sprintterin rattiin niin tykästyin kovasti,omalla ajanut n 60tkm eikä ollut ainakaan vielä mitään kokonaiskilsat on 320tkm tossa omassa. ja olen ajanut työ ajoa reilun vuoden n. 600-700kg kokoajan kyydissä välillä jopa yli kantavuudenkin ja ei yski silloinkaan vaikka kyydissä pitkälti toista tonnia. Nyt taas kevyttä ajoa kun hommat vaihtu. Viimeksi muokannut isuzubj : 19.11.2016 23:37 |
|
||||
|
||||
![]()
saa tulla tyyppään jos satut hämeessä liikkumaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Omistajan kokemusta ei ole mutta jonkun verran ajaneena ei sinänsä pahaa sanottavaa, auto saatto olla 316, ei muista ihan varmaksi. 5-koneella kuiten. Pystyy jättään vaihteelle jos käsijarrua ei ole. Jarrupolkimelta kai ottaa paineen että pukkaa vapaalle ennen starttia.
Kyseisessä autossa tosin oli kaikkea muuta sähkövikaa, kuten tehojen katominen sateella. Joten samat oireet laatikon ohjaukseenkin on hyvinki mahollisia. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty MB 290 kone/laatikko+sprinterin laatikko | Petek | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 01.03.2015 11:20 |
Myydään MB om617 moottori+5v. Laatikko | Tiikeritapaus | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.06.2013 16:57 |
Myyty Adapterisarja MB kone / RR laatikko | pee | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 06.05.2012 19:51 |
Ostettu MB n 722.3 laatikko ym. | pee | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 21.11.2011 06:15 |
Myydään mb 5 vaihteinen laatikko ja keppi | MBG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.05.2011 10:06 |