![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Afrikkaan Millä autolla?Olen ajatellut ajaa autolla Suomesta Gap Verdeen EteläAfrikkkaan, Eli afrikan halki ennen kun täytän 30 vuotta. Nyt sitten pitäis alkaa rakentaa autoa, joka kestäisi koko matkan. Mitä te suosittelisitte autoaihioksi? Autoon pitäisi saada rakennettua ainakin kahdelle kunnollinen sänky. Itse olen ajatellut aihiota Toyotan Hiace/Dynä tai Lantikan 78/79/ hilux grew cap versiona. mallia tai Defenderiä mutta myös Suzuki Carry. LIsäksi olen miettinyt Suzukin sj/samurai pickuppeja alustaksi. Mitsuilla tuntuu vaan olevan jo liian paljon ajettu etenkin pajeroilla. Tärkein olisi kuitenkin pieni kulutuksinen 4X4, Roof top tentti käy hyvin majoitteena. Ps: Autotalli löytyy rakentelu nakertelulle ja mekaanikko.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Hiace afrikkaan | BATMAN | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 27.11.2015 12:33 |
Autolla anopin metsään - mutta millä autolla? | jkoppi | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 22.06.2011 15:19 |
Millä autolla vetää 2500kg | Ticru | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 29.12.2009 23:50 |
Millä autolla offailet | Chit-Chat | 53 | 29.12.2005 22:44 | |
Millä autolla sinä ajat? | bono | Jokes | 0 | 04.10.2002 16:04 |