![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Crosstrainer (taimikäsenyton) ILMAINEN!!! Hae pois!Myyty Huudettavaksi muutaman vuoden vanha, vuoden seisonut "IronBody" crosstrainer.Maksoi uutena hobbyhallissa muistaakseni 199.90, eli ei ihan halvin, muttei ihan kalleinkaan malli. Ehjä laite, myydään kun ei ole käyttöä. Kuvia tarvittaessa.. Nouto myrskylästä 0€, muutoin toimituskulut ostajan piikkiin. Myyty
------------------------------------ Etelä-Suomen Offroad ry ------------------------------------ Viimeksi muokannut FinnDRZ : 22.02.2016 18:29 |
|
||||
|
||||
![]()
Ihan muistutukseksi, tällä siis omatunto puhtaaksi kinkun ahmimisen jälkeen
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jatkuvan kysynnän johdosta, tämä lähtee 0€ sille joka hakee pois.
juu, en laita matkahuoltoon...
|
|||
|
|||
![]()
Jos löyty vielä ja mahtuu olemaan reilu viikon paikoillaan niin haen pois.
|
|
||||
|
||||
![]()
se joka ensin hakee on voittaja
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Asia kunnossa. Oma liikkuminen on hiukan hidasta.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ei sitten kelpaa... ???
|
|||
|
|||
![]()
Moi, mä voisin ottaa tuon kyytiin, kun ensi viikolla ajan aika läheltä ohi lauantai aamulla. Laitan lisää yksviestillä kun olen tietokoneella /Tommi
|
|
|||
|
|||
![]()
Laitoinkin privaa että olen sairaana ollut viikon päivät. Hae pois jos kerket ennen minua. Nopeat syö hitaat.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
jepjep.. nyt on hieman niputettu laitetta, mahtuu varmaan farkkuunkin, pituutta 120cm, leveys n.50cm ja korkeus n.50cm. muutamalla kuusiokololla saa sitten vielä pienempään tilaan...
viikon verran pidän kuivassa, sitten katoaa johonkin... HERÄTKÄÄ LÄSKIT, tämä on ilmainen, NOLLA Euroa!!!
|
||||
|
||||
![]()
Sinne meni
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Huuto Tunturi CF35 crosstrainer (huuto.net) | pikku_antti | O/M/V Muut | 0 | 15.01.2012 10:18 |
O: Crosstrainer | Teppo2 | O/M/V Muut | 1 | 16.04.2008 18:28 |