![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() suzuki samurai/sj ovenlasien tiivisteet |
|
|||
|
|||
![]()
Pitäs löytyä
puh.045-1360112 |
|
|||
|
|||
![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Tämäkö hakusessa: http://m.ebay.com/itm/DOOR-GLASS-RUN...099?nav=SEARCH
|
||||
|
||||
![]()
Tuota 190 mersusta saa sopivat lasien profiili tiivisteet sovellettua suikkaan,että jos jostain löytyy purkumese,josta joutaa niin saa halvalla kunnolliset.
![]()
Ei ole riemulla rajaa,kun suzukilla ajaa. Viimeksi muokannut Fireball. : 26.12.2015 15:08 |
|
|||
|
|||
![]()
Joo , mutta en viitti intiasta asti tilata. Täytyy alkaa metsästää noita Mersun tiivisteitä.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Asiahan ei minulle kuulu mutta ebay:n kautta tilaaminen vaikka sieltä Intiasta asti on erittäinkin helppoa ja vaivatonta jos tunnus ja paypal tili löytyy.
Ekan kerran jälkeen tilaaminen sujuu alle minuutissa ja eikun odottelemaan tuotteen saapumista. (pahoittelen topikin sotkemista) |
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä olen kymmeniä kertoja tilannut ebaysta, mutta vain euroopasta..
|
|
||||
|
||||
![]()
Anteeksi ilmoituksen sotkeminen mutta Intiasta saa hyvin osia Suzukeihin, niitä kun siellä on omasta takaa paljon liikenteessä. Usein kuljetus Suomeen on ilmainen, ottaa toki oman aikansa. Ite mitä olen sieltä tilannut osia niin ihan hyvää tavaraa on ollut.
|
|||
|
|||
![]()
Ok. Hyvä tietää, se toimitusaika siinä vähän pelottaakin..
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Suzuki SJ/Samurai takasivulasien tiivisteet | Repro | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 22.02.2014 22:34 |
Ostetaan Suzuki sj 413/samurai | jani_87 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.01.2014 21:48 |
Myyty Suzuki SJ / Samurai | themarzoman | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.05.2012 08:36 |
Myyty Levikkeet Suzuki SJ/Samurai | Repro | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.09.2009 11:45 |
Ostettu Suzuki Samurai / SJ | adv | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.05.2006 10:12 |