![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() hj etulokasuojaAnnetaan Tallin siivouksesta löytys hj61 oikea etulokasuoja, sais hakkee pois jos tarvetta ei maksa mittää mutta haku tai ainakin kiinnostus ilmoitettava lähes heti. Lokasuoja turussaAnnetaan
|
||||
|
||||
![]()
kyllähän tuo kiinnostaa. kunto kiinnostaa myös?
|
|
|||
|
|||
![]() hj61
tommonen, ihan ok mun miälest. romurauran hakija tulee ehkä perjantaina,
|
||||
|
||||
![]()
Mulle kelpais
![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|||
|
|||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Edelleen olis tarjolla ku mäksä ei pääs hakkee
|
||||
|
||||
![]()
Juu mulla olis tarvetta.
Laitaks puh.nro vaikka yv:nä |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty päättynyt hj:60/61 Kuskinpuolen etulokasuoja (uuden veroinen) | timpe83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 17 | 06.07.2014 22:07 |
Ostetaan hdj80 etulokasuoja | _jOhE_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.04.2012 21:06 |
O: HJ60 etulokasuoja | Juh0 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.03.2008 10:08 |
O.HJ 61 Etulokasuoja | hanzki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.09.2007 19:10 |
M: Hj:n vasen etulokasuoja "halvalla" | Pauli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 07.02.2006 16:59 |