![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() ImageShackHävis näköjään ImageShack-tili ja kaikki kuvat sen myötä tuhka tuuleen mitä tullut latailtua netin foorumeille. ![]() ![]() ![]() ![]() Tuonnehan ei ole viime aikoina saanut netin kautta ladattua kuvia kun en ollut hommannut maksullista versiota, mutta kännykän SkyPath-appsilla on kuvat tallentunut vanhalle tilille (oliskohan ollut käytössä vuodesta 2007) ja käyttö ollut helppoa. Muita kohtalotovereita? What is going on? Onko muita ilmaisia/helppokäyttöisiä/luotettavia kuvanjakopalvelimia suositella missä pysyis kuvat oikeesti vuosikausia?
|
|
||||
|
||||
![]()
Näin muuallakin asiasta valitusta, ja syynä ilmeisesti jotain suurempaa hämminkiä niin, että palvelun pitäisi olla kokonaan normaalisti käytettävissä viimeistään parin päivän sisällä.
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]()
Joo, twitterissä näemmä olikin tietoa: https://mobile.twitter.com/ImageShac...56178273837056
Outoo et kotisivut pelaa päällisin puolin ihan ok, eikä siellä näy mitään herjaa alasajosta, saati korjausaikataulusta. |
|
||||
|
||||
![]()
Mä siirryin Imageshackista Photobucketin käyttäjäksi about vuosi sitten. En ole katunut.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://aijaa.com/ |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kuvat.fi -palvelua käytän itse. Ei ole kylläkään ilmainen, mutta luotettava ja helppokäyttöinen.
|
||||
|
||||
![]()
Minulla sama - 50 gigaa tallennustilaa, 3€/kk hinta ei ole mielestäni kovin paha.
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]()
Flickr taitaa vieläkin tarjota teraa ilmaista tilaa kuville.
Samoiten google photos antaa rajattomasti, jos ei "isoja" kuvia laita eli kuvat skaalataan johonkin kokoon. Mulla on google driveen legacy plan 5$ vuodessa/40gigaa Vaikkei officea usein tarviskaan, niin office 365 ei ole oikeasti huono vaihtoehto, kun sillä satkulla vuodessa saa myös teran pilveä ja toimisto-ohjelmat useampaan koneeseen.
~~~~~~~~~~~~~~~~ Finnish Jeep Drivers' Club ~~~~~~~~~~~~~~~~ Suzuki 4x4 Club Finland ~~~~~~~~~~~~~~~~ Offiblogi: Tarinoita tosia Suzukeista Suzuki tarinoita: Pääosassa SJ413 avo Suzuki sivut: Paljon juttuja ja vielä enemmän kuvia |
|
||||
|
||||
![]()
Monissa kuvapalveluissa tosin on se ongelma, että ainakin ilmaisversiot skaalaa kuvia ja muutenkin käsittelee niitä -> jos otat kuvia jotka haluat juuri sellaisenaan pilvipalveluun, niin siihen ei läheskään kaikki (ilmaiset) palvelut pysty. Samoin niissä on käyttörajoituksia ns. liikakäytön varalle -> jos linkkaat kuviasi foorum(e)ille, ja niitä katsotaan kohtalaisen paljon, niin kuvapalvelu sulkee nämä "liikaa" näytetyt kuvat määräajaksi.
Minulle on sinänsä se ja sama missä serverillä ne kuvat on mitä nettiin laitan, kunhan voin luottaa siihen että kukaan ei ota kuviani luvattomasti käyttöön, ja että ne on siellä serverillä juuri sellaisessa muodossa kuin olen ne sinne tallettanut ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Google +
|
||||
|
||||
![]()
Itse suosin Picasa Webiä:
https://support.google.com/picasa/an...347?hl=fi&rd=1 On vain tarkkana, ettei lipsahda google plussaan... Ainakin windows phoneen saa apsin Picasa + jolla ladata kuvia puhelimesta.
|
|||
|
|||
![]()
Googlella on tuo kuvat palvelu myös. Tosin Matin omppuluurissa se ei kait toimi? Mut androidista voi sinne ilmaiseksi kuvat siirrellä ja niitä voi sieltä jaella. Jos sallii googlen pakkailla niitä kuvia niin siellä on ainakin rajattomasti levytilaa tarjolla.
|
|
||||
|
||||
![]()
No nyt tuli eilen ilmoitus et ilmaistilin kuvat katoaa bittiavaruuteen jos ei päivitä tiliä premiumiin $3.99/kk.
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla on kuvat.fi, 36e/100Gt/vuosi. Toisena google+, 15Gt ilmaistili. $1.99/100Gt/kk maksaisi lisätila. En kyllä oikeen tykkää kummastakaan, molemmat on niin hienoja ja automaattisia ja käyttäjäystävällisiä, että ei ole selkeää kuvaa onko ne tiedostot alkuperäisiä ja missä ne ihan oikeasti on..
|
|||
|
|||
![]()
Minä olen käyttänyt sellaista kun offipalsta.com
![]() Tosi hyvä jakaa kuvia foorumeille ja ainakin tähän asti on kaikki kuvat pysyneet tallessa. Kuvat joita en jaa missään, laitan ulkopuoliselle kiintolevylle. Uskon että tulee pitemmän päälle halvemmaksi kuin mitkään pilvet sun muut hupsuttelukuvapalvelut.