Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.08.2015, 17:52
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Viestit: 2.681
Perusasetus

Transporter synchro kyssäreitä?


Eli ny on sit kotiin haettu tuo rohjake, ja tietty eka vika tuli ajettua ulos tuossa matkalla. Nopeus-/matkamittari lakkas pelittämästä. Mistä uus vaijeri, onko paha vaihtaa? Sit toi kuskin etunurkka vollottaa, pyöränlaakeri? Tosin vetarikin napsuttaa ääri-käännössä...
Sivuoven alapää ahdistaa, kuuluiskos siellä olla jokin kisko, ku toi ovikin ujosti roikkuu noin 5-10 mm roikkuu...

Sit tietty öljyjä pitää vaihdella joka paikkaan. Mitä ölppää periin ja laatikoille? Voiko periin ja laatikoihin laittaa sitä "kitkan alennus tahnaa" mulla ku sitä STP mäskiä löytyis muutama tuubi?

Jos näillä ny alkuun, ni palataan, ku saadaan hommaa etenemään...

Ja niin muuten, konehan on siis 2.4 vapari, ja toi kylmäkäynnistin(?) vai mikä sen oikee nimi on, ei oikein pelitä ollenkaan. Käy pikkasen haperosti kylmänä, mut lämmettyään raksuttaa ihan inhimillisesti. Vaijeri kyl liikuttaa sitä pumpussa olevaa vipua, mut ei vaikuta mitenkään käyntiin. Mikähän siinäkin on?


Viimeksi muokannut hj 60/61 : 11.08.2015 18:20
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangen laatikko kyssäreitä SamiN Tekniikka & Jutustelu 8 29.04.2013 19:03
Dana44 kyssäreitä SamiN Tekniikka & Jutustelu 2 30.07.2011 20:15
GR Patrol kyssäreitä härski Tekniikka & Jutustelu 4 05.03.2010 23:27
vaikeita kyssäreitä Santeri Kysy MäIteltä 5 16.05.2005 21:10
Kyssäreitä Fleetside Vuosimallit 1984-1996 3 07.12.2003 11:24


Sivu luotu: 10:56 (GMT +2).