![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() leimarenkaita halutaan lainata pk.seutu!!!!! japsijakoEli kirkkonummella kiire kiire kiire. 31" tai pienempiä. Torstaina grrr patu pitäs viedä vikalistan hakuun mutta 31" löytyy otteesta ja 37" alla. Eli max 31" ja patrolliin sopivat vanteet haluisin lainata pikku korvausta vasten. Mitä lähempänä sen parempi koska 95% vapaa ajasta kuluu tallissa että koko rotiskon uskaltaa edes ajaa konttorille asti.
|
|
||||
|
||||
![]()
Saikohan se yks rengas olla erillainen? Minulla on haarajoella 4kpl renkaita, mutta yksi on eri merkkinen. Samalla kuviolla tosin kuin muut. 31" ja gr;ssä ollu alla.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ei taija suzukissa olla sama jako?
|
|
||||
|
||||
![]()
tuu hakeen noi mun leimarenkaat lainaan , vaikka huomenna
|
|
|||
|
|||
![]()
Moneltas oot matti kotona? Oon tulossa siikajärvelle töiden jälkeen niin matkan varrelle osuu..
|
|
||||
|
||||
![]()
no viimestään viieltä
|
|
|||
|
|||
![]()
Nice! Onko 030 loppunen numero vielä? Soitan siis huomenna.
|
|
||||
|
||||
![]()
ei oo mutta aja pihaan vaan
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Hitsauspalvelua PK seutu | Ex_inkkari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 29.05.2015 20:51 |
Tukkukorttia metrotukkuun pk.seutu??? | hitoy | Chit-Chat | 5 | 23.02.2014 21:47 |
Vuokrata halutaan Tallipaikka traikulle pk-seutu | Bänkster | O/M/V Muut | 0 | 29.10.2012 18:57 |
Videotykin putsaus pk-seutu? | Heering80 | Chit-Chat | 1 | 26.07.2011 14:49 |
Onx lainata Jeep xj:n leimarenkaita? | sako | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.05.2010 21:09 |