![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Yleistä renkaanpotkintaa motivaationtoivottelua ynnä muutaIte välillä kaipaan pohjolan suuressa tallissa jotain pikkuhommia tehdessä jonkinmoista, että olis joku siinä neuvomassa (vaikka väärin) ja vittuilemassa. Pysyy jotenkin paremmin tekemässä ku yksin tulee sinkoiltua sinnetänne, eikä se alotettu homma oikeen etene. No, ei ainakaan niin kauan ku kyseessä ei ole se talouden viimenen ainoa liikkumiskykynen auto ja sapuskat alkaa olla vähissä... Nii, ja joskus olis ihan mukava aivan muutenkinvaan antaa tuulen heilutella huulia ja kuunnella että mitä helvettiä. Näitä voi mun mielestä tehä omassa himassa tai lähinnän tarvikekaupan parkkiksella (varsinkin jos siellä on kieltokyltti) tai sitte ihan missä nyt kullonki. Huutelen siis, jotta josko joku viitsis satunnaisesti piipahtaa tai kutsua kahville tai jotain luoteisen Uudenmaan nurkilla. Topicia saa mun puolesta kyllä jatkaa palstan luonteenomasesti koko maan tarpeisiin vaikka sitte vuosia tai ihan miten vaan. No joka tapauksessa mulla tontilla nököttelee yks vähän surullinen Jeep XJ, joka ei ihan hirveenä tekemistä kaipaa mut tekijä tarttee vähän motivaation loitsimista ja uskon uudelleensytyttelyä. En tiiä onko houkute vai karkote kun pihalla on myös tonnarimallin Saabeja ja puulla lämpiivä hirsitalo sekä pari kanaa ja permakulttuurin alkua. Morsianlankaan tää ei kuulu, ei mua ihan hirveesti kiinnosta minkä sukupuolisia rasvanäppejä pohjolan tallissa kohtaan ![]() Vihdin Jokikunnassa tarkemmin pidän majaa ja omaa reviiriä merkkaavat öljyläikät alkaa harveta idässä jossain Pitskun nurkilla, etelässä Siuntion Aiskogissa ja noin muuten tässä jossain Karkkilaa pidemmäs ei nyt ihan viikottain ole asiaa. Suostutella saa aina! Soittaa saa 044 347 1836 jos tykkää puhua mielummin ku kirjottaa mut mulle kumpikin käy.
|
|
||||
|
||||
![]() 2x50km on pitkä matka tulla vitt.. vitsailemaan...
Mutta tsemppiä Jeepin laittoon...
![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
|||
|
|||
![]()
Joo ohan se matkaa, mutta jos vaikka joku vahingossa asuis nurkilla tai muuten
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Series III takapenkkejä ynnä muuta sälää | hanes | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 26.12.2006 23:02 |
M: Lapikkaat ynnä muuta roinaa MYYTY | pjtk | O/M/V Muut | 5 | 06.11.2005 23:37 |
Proton osat ynnä muuta tietoo. | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.09.2005 09:50 | |
nelipilarinorturi myytävänä ynnä | MudRod | O/M/V Muut | 1 | 03.04.2005 15:59 |