![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Finnfoam 30 mm levyjäOstetaan tarjoa tähän, o4o 728 27 26 tai privaanOstetaan
|
|||
|
|||
![]()
hae pekka kakkos laatua suoraan tehtaalta
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ei kuulemma oo ... Tilataanko kaupan tädiltä, vai onks kellään jääny jouten ???
|
||||
|
||||
![]()
Paljonko tarviit?
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jaa... Ei mulla ole kuin muutama hassu levy, taitaa tulla postikuluista jo kalliimpi kulu
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Soot kysyny väärältä tyypiltä.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ pandharin aine vahvuus ? 30 mm verettyäakselia :) | joker | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 23.02.2018 12:34 |
Ostetaan Nasta Pyssy, 8 mm tai jopa 10 mm halkaisijaoilla oleveille nastoille | BJ-40/76 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 17.10.2016 23:30 |
Myyty Uusi OME SD23 Ohjausiskunvaimennin L-L 316 mm - 454 mm | UAZtatu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 03.08.2012 18:25 |
M: Jäähdytin 310 mm x 590 mm | Ahosensetä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 31.10.2007 06:35 |
O: vanteiden levikesarja 30 mm (hj:60) tai myyd .. | O/M/V Muut | 1 | 06.05.2004 07:30 |