Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 22.09.2005, 19:09
iippo iippo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 21.09.03
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Perusasetus

Edullista autokorjaamoa tikkurilassa?

No niin,

nyt kävi silleen että ystävättären Honda civikistä meni kannentiiviste ja se pitäis saada vaihdettua. Ite voisin sen vaihtaa mutta kun olen Rovaniemellä niin tulee hiukan hintoihinsa remontti.
Eli sattuisiko joku tietämään hyvää ja edullista korjaamoa Tikkurilan suunnalla tai jossain lähimaastoissa? Yhdellä korjaamolla ystäväni oli jo käynyt kyselemässä mutta aika kovan hinnan olivat esittäneet, 400€ oli ollut arvio.

Oman laskelman mukaan noin 250€ olisi lähimpänä totuutta.

Eli apuja kaivataan!

------------------------------------------------
Off-road driving should only be attempted by drivers with the necessary skill, experience and understanding of the vehicle's limits
www.psory.fi

Vastaa lainaten
Vanha 23.09.2005, 00:35
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Iippo...

Totuushan on se että uudenmaan läänistä on turha yrittää saada mitään halvalla. Puliveivaritkin siellä pyytää pumminsa seteleinä. Korjaamosedät eivät ovea edes avaa jos ei ole heilutella viissatasta jo oven välissä. Siinäkin vaiheessa vain tokaistaan niinku suomalaisen ravintolan baaritarjoilussa: "nii´i oliko jotain asiaa?"

Järvenpään Ooppelilla tutkivat 3 päivän ajan miksei mun kadetti käy. Lasku ei onnexi ollut suuri mutta littaantuneesta pensaletkusta oli loppujen lopuksi kyse... ja senkin vian löysin itse. Ja oikeasti vika oli myös itse aiheutettu hehheh. Tankkia vaihtaessa voi sattua kaikenlaista... Suosittelivat vaihtamaan pensaruiskutus suuttimen 170 € jonka sitten ostinkin. Vika oli kuulema siinä. ja myyjä ei huolinut suutinta takaisin. Kun vika ei ollut siinä koska suutinta oli käytetty ja se voi olla jo rikki... :| Kaikkinensa yhden putken kiskaiseminen pikku välösestä söi kyynärää tommosen 280 Euroa... ime sitä.

Ja tikkurilassa eritoten ei ole edullista korjaamoa. Lahetin privana puhelinnron josta voi kysyä josko joutaa...

"Retkue Murmanskiin 2006"
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Edullista renkaitten tasapainot.. (meni jo) Shuttle Tekniikka & Jutustelu 2 22.03.2008 00:14
Hyvää/ edullista koneistamoa Salo-Lohja-Helsinki sippis Tekniikka & Jutustelu 2 13.04.2006 13:53
Edullista UAZ-osaa... Uazmies Tekniikka & Jutustelu 5 05.02.2006 10:46
"Raskaan diesel kaluston yms" edullista huoltoa Tekniikka & Jutustelu 0 22.12.2005 21:33

Sivu luotu: 16:31 (GMT +2).