Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.02.2015, 11:05
ypsilon ypsilon ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 04.02.15
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 7
Perusasetus

Pottusäkki hj60


Tere foorumilaiset! Piti liittyä ku innostunu tuosta auton rakentelusta ja täältä varmasti saa apuja jos tarvii Eli ostin kaverilta tuon lavamallin hj60, tais olla suomen ainoa mitä AKE:n listasta löytyy
Muutoksia korotukset jousilla ja riipuilla, ARB:n paineilmalukko edessä ja aussie takana, 32 x 12,5 pallot,, panssarointia keulassa ja pohjassa, palkkihelmat ja jumalattoman kestävä mopoautonmurskain keulassa

Suunnitelmissa turbottaa heti ku talous antaa myöten, ja samalla tarkistaa koneen tiiviys ku on yli 450tkm ajettu. Tai mistäpä tuota tietää ku vaijeri katkennu 417tkm kohdalla

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	2.jpg‎
Views:	727
Size:	172,2 Kt
ID:	57037  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.02.2015, 14:57
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

ei taida olla ainoa,noin kuukausi sit bongasin nokialta sinisen pickup hj60 traileri perässä.. oli mielenkiintosen näkönen laite
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.02.2015, 17:24
Rohmo:n Avatar
Rohmo Rohmo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.07
Sijainti: sammattilandia, Finland.
Viestit: 1.475
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ypsilon Näytä viesti
Tere foorumilaiset! Piti liittyä ku innostunu tuosta auton rakentelusta ja täältä varmasti saa apuja jos tarvii Eli ostin kaverilta tuon lavamallin hj60, tais olla suomen ainoa mitä AKE:n listasta löytyy
Muutoksia korotukset jousilla ja riipuilla, ARB:n paineilmalukko edessä ja aussie takana, 32 x 12,5 pallot,, panssarointia keulassa ja pohjassa, palkkihelmat ja jumalattoman kestävä mopoautonmurskain keulassa

Suunnitelmissa turbottaa heti ku talous antaa myöten, ja samalla tarkistaa koneen tiiviys ku on yli 450tkm ajettu. Tai mistäpä tuota tietää ku vaijeri katkennu 417tkm kohdalla
ainaki toi puskuritarra on hyvä
Ja oikeassa autossa

T Rohmo
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie
hojolla se etanakin arkkiin pääsi

Mikkelin Offroad Club ry

harborcruisers
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.02.2015, 17:50
ypsilon ypsilon ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 04.02.15
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 7
Perusasetus

mikä turbo


Mikähän kokonen turbo kannattas laittaa, ku yritin kyllä selailla foorumin läpi... Yks H1E Holsetti löytyis, mutta se on 16 pesällä, eli varmasti liian iso. HJ61:stä löytyy koko mosa ilman turboa. Eli pakosarja siitä, pumppu jne jos tarvii.
Mietin tuota hj80 vakiopuhallinta joka on kuiten vähän isompi ku hj61: puhallin. Saa nyt nähdä, mutta haluttais yrittää vähän enemmän ottaa ku sen 135hp. 150hp olisin tyytyväinen jos vaan esim.
-kytkin kestää ja senhän voi vaihtaa jytkympään.
-herääminen tapahtuu alle 1500rpm ja hyvät ahdot sais 2000rpm
-muut paikat kestää
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.02.2015, 19:28
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ypsilon Näytä viesti
Mikähän kokonen turbo kannattas laittaa, ku yritin kyllä selailla foorumin läpi... Yks H1E Holsetti löytyis, mutta se on 16 pesällä, eli varmasti liian iso. HJ61:stä löytyy koko mosa ilman turboa. Eli pakosarja siitä, pumppu jne jos tarvii.
Mietin tuota hj80 vakiopuhallinta joka on kuiten vähän isompi ku hj61: puhallin. Saa nyt nähdä, mutta haluttais yrittää vähän enemmän ottaa ku sen 135hp. 150hp olisin tyytyväinen jos vaan esim.
-kytkin kestää ja senhän voi vaihtaa jytkympään.
-herääminen tapahtuu alle 1500rpm ja hyvät ahdot sais 2000rpm
-muut paikat kestää
mikset paa koko 61 moottoria missä ois vakiona 136hv? siihen cooleri ja lisää syöttöö ni on tuo 150hv helpolla.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.02.2015, 19:28
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Perusasetus

MK3 korisen supran vakio ahdin.
Ei maksa paljoo käytettynä, menee suoraan 61 pakosarjaan,
heräilee hyvin eikä kuitenkaan ahista niin paljoa kierroksilla kun 61 vakio turbo.
Ittel on 12h-t:n kyljessä moinen ja toimii juurikin niinku haluat.

Ja kytkin menee vaihtoon jos on 60 vakio tällä hetkellä

Edittii et tosiaan laita se supran ahdin siihen 12h-teeseen ja vaihda koko kone
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.02.2015, 10:00
ypsilon ypsilon ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 04.02.15
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 7
Perusasetus

Niin joo supran bensakoneessahan onki isompi fööni Se kone vain on ollu ilmeisesti kylmässä varastossa melko kauan, niin en tiedä missä kuosissa sylinteriputket ja laakeripinnat jne on. Eihän se iso homma olis kasata uusiksi ku irrallaan on, olis ainaki kunnossa Jos käy niin että en siitä 61 koneesta saa suoraa kampetta ja joudun laittaan pöhöttimen 60 koneeseen, niin eikös näihin käy suoraa 61 tai 502 valmetin kytkin tarvittaessa?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 05.02.2015, 11:29
ypsilon ypsilon ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 04.02.15
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 7
Perusasetus

Onko tuossa 61 ja 60 koneissa hehkut eri paikassa? Kaveri jolta ostin väittää että toisessa on lohkossa ja toisessa imusarjassa... Vois kattoa, mutta se 61 mosa on niin vaikeassa paikassa ettei pääse käsiksi nyt
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 05.02.2015, 11:49
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Perusasetus

2h:ssa hehkutulpat kannessa ja 12h-t:ssa grillihehku imusarjassa
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 09.02.2015, 14:54
ypsilon ypsilon ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 04.02.15
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 7
Perusasetus

Okei elikä se 61 kone oli atomeina ja ruosteessa. Taidan päätyä käyttämään pelkästään pakosarjan ja pumpun siitä. Turbona käytän tuota Holsetin H1E:tä 12# pakopesällä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään hj60 hj 60 O/M/V Ajoneuvot 0 24.10.2013 16:54
Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) Juuz O/M/V Renkaat ja vanteet 3 25.07.2010 12:13
Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! Karvanaama O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.12.2009 23:29
M: HJ60 ja HJ60,5 ZTR O/M/V Ajoneuvot 2 12.10.2007 13:51
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia Ahma O/M/V Muut 14 26.07.2004 20:19


Sivu luotu: 22:52 (GMT +2).