Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 09.08.2003, 21:57
jtammel jtammel ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 30.03.02
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

Vetet kokoontuu Oulussa

Tämä tulee nyt kyllä vähän myöhään, mutta huomenna (sunnuntaina) corvetteja kokoontuu Ouluhallin parkkipaikalle klo 19.00 alkaen. Ne Oululaiset kuskit jotka kuulevat tästä nyt ensimmäisen kerran, niin tulkaa ihmeessä paikalle.
Minä olen varautunut kameralla, joten toivottavasti saadaan kuvat tännekin asti näytille.

--------------
1988 Corvette

Edited by - jtammel on 09/08/2003 22:58:06

Vastaa lainaten
Vanha 10.08.2003, 19:21
Supe Supe ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 01.08.03
Perusasetus

No voi harmi! Luin tämän vasta tänään sunnuntaina joten ei ihan ehdi. No ehkä ensi kerralla saa tietää aiemmin!

Vastaa lainaten
Vanha 10.08.2003, 23:18
Aktiivijäsen

Perusasetus

Moi, kokoonnuttiin 5 auton voimin Ouluhallin parkkipaikalle. Juteltiin ja ihasteltiin toistemme autoja. Heitettiin sitten hieman lenkkiä kaupungilla ja päädyttiin Laanilan kesoilille kahville. Sieltä sitten porukka hajaantui noin klo 22.30 aikoihin. Oli todella hauskaa ja otetaan tässä varmaan pian uusiksi. Seuraavalla kerralla pistän ilmoituksen tänne aikaisemmin jotta kaikki kerkee paikalle. Seuraavassa kokoontumisessa yritetään saada 10 auton raja rikki
Kuviakin sain räpsittyä ja varmaan ne jossain vaiheessa tulee tännekin näytille.
Pistätkö SUpe tulemaan minun kotimailiini yhteystietosi ja millaisella autolla ajelet, niin pistän sut omaan "Oulun vettekuskit" listaan. Muutkin Oulun vettekuskit voi laittaa mulle tulemaan yhteystietoja ja millaisella autolla ajelee niin saadaan listaa täydennettyä.

--------------
1988 Corvette
Vastaa lainaten
Vanha 11.08.2003, 07:29
KTM KTM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 22.12.01
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Siis, hep ja hoi! Sinulla on listausta Oulussa majailevista Vetteistä. Silloin kerran täällä asiaa pähkäiltiin, mutta et maininnut listasta. Voitko julkaista hiukan tuloksia? Kuinka monta olet havainnut kaikenkaikkiaan ja C1-C5 määrät sukupolvittain.

Idea kokoontumisesta on erinomainen ja tätähän pitää jatkaa kesäisin ainakin kerran kuussa linjalla. Polkaistaan tiedotus vähän laajemmin ja aikasemmin kehiin ensikerralla.

Vastaa lainaten
Vanha 11.08.2003, 10:23
MaKu MaKu ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 03.01.03
Sijainti: Wallis and Futuna Islands.
Perusasetus

Idea on erittäin hyvä ja yleensäkin Oulun alueen toimintaa voisi tiivistää muuhunkin kuin satunnaisten vastaantulijoiden morjestamiseen
Valitettavasti en itsekään päässyt sunnuntaina paikalle, vaikka olin kokoontumisesta tietoinen.
Taisi tuo Juhan vettelista idea lähteä käyntiin juuri täällä olleesta keskustelusta, joten sitä ei silloin aikoinaan vielä ollut olemassa. Joten laitetaanpas porukalla nyt tuo Oululaisten lista kuntoon, eli rohkeasti yhteydenottoa jtammelille.
Periaatteessa voitaisiin kokoontumisien lisäksi keksiä jotain muutakin hyödyllistä aktiviteettiä, esim tiedon jakoa, harvinaisempien työkalujen (kuten scanneneiden jne..) lainausta, yhteistilauksia, jne..jne..
~MaKu
Vastaa lainaten
Vanha 11.08.2003, 11:01
Aktiivijäsen

Perusasetus

Joo tosiaan tämä minun listani on vielä aika tuore tapaus eikä vielä kovinkaan kattava. Mutta tosiaan lähetelkään tietonne minun mailiini:
juha.tammela@pp1.inet.fi

Eli nimi, puh.nro ja maininta minkä vuosimallin vetellä ajelet.

--------------
1988 Corvette
Vastaa lainaten
Vanha 11.08.2003, 20:12
JK90 JK90 ei ole kirjautuneena
Tulokas

Rekisteröitynyt: 16.07.03
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Paikalla olleena voin kyllä kehua kokoontumista,hyvää porukkaa ja hyvä paikka kokoontua!

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Missäs maasturit kokoontuu tänään? tyhmä Chit-Chat 2 12.04.2008 18:12
Läjän vetet-kiire sepi Tekniikka & Jutustelu 1 25.02.2007 19:27
Vetet kokoontuu Oulussa 13.09 Lauantaina jtammel Yleiset 3 15.09.2003 06:59
Vetet kokoontuu Oulussa 24.8 Sunnuntaina jtammel Yleiset 6 27.08.2003 18:00
Vetet suomifilmeissä Riku Yleiset 0 30.01.2002 14:27

Sivu luotu: 09:57 (GMT +2).