![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() LR disco 2 etupyöränlaakeriMoi! katsatuksesta antoivat pakkia, kun löysivät huonon etupyörän laakerin! Onko tämä "tee-se-itse" juttuja vai? Voiko vaihtaa vain laakerit vai pitääkö vaihtaa koko "hub assembly"? Minkä hintaista hupia??? --J-- Note! This message was posted anonymously!
|
|
||||
|
||||
![]()
Dealeri tarjoaa koko hubia, laakerin voi vaihtaa ite jos on kunnon prässi käytössä.Tai ota hubi irti ja vie pajaan jossa saavat prässättyä.
Laakerin saa ostettua ainakin Hollolan Laatuvaunusta. Koko hub maksaa saarella reilun 200£, eli aika kallista, en tiä mitä täällä maksaa. Ymmärtääkseni DII:ssa on samat akselit kun tossa II Rankussa...? Just hiljakkoin vaihdoin laakerin. Antti varmaan korjaa jos olen ihan väärässä. Katso: http://www.roverfriends.fi/rover/ind...&showtopic=712 Life sucks, then you die... Edited by - AVRO on 19/07/2005 10:37:44 |
|
||||
|
||||
![]()
Akselit ovat samannäköiset, mutta navoilla on eri varaosanumerot. Laakerit saattavat olla samat, mutta en tiedä varmaksi.
T, Antti |
|
||||
|
||||
![]()
huomenta...
joo-o oli se d-i-y homma. purkuun meni 7h ja kasaukseen 45min...! ei kummempaa, pikku ruuvaikllua ja vankhat kalut ruostuneet 1:ksi kappaleeksi! hintaa laakerin vaihdolle tuli n 400€ asineen töineen! laakerit on kerttakäyttö kamaa eivätkä ole samanlaisia kun rankussa! vinkki: hommatkaa KUNNON ulosvedin ENNEN kuin rupeette hommaan! --J-- ""....iM NOT LOST....iM ON ADVENTURE....!"" |
|
||||
|
||||
![]()
Olikos se laakeri kumminkin sama kuin tuossa meikäläisen veskissä?
Life sucks, then you die... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Miten se noin kalliiksi tuli? Taisit ostaa TODELLA hyvän ulosvetimen. -TimoV "Dieselit ovat köyhiä varten!" Edited by - TimoV on 15/08/2005 09:28:15 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Luulen että toi Lacritsin laakerijudanssi on II Discoon jossa tyystin erilainen napahässäkkä kuin Classic-Rankussa tai I Discosssa. Classicin laakerithan on perinteistä mallia, ei tarvi mitään ihme jättiläisprässiä tms. Toivottavasti herra Lacrits vastaa, minua kiinnostais toi laakerin partinumero...oliko sama kuin II Rankussa. Life sucks, then you die... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-TimoV "Dieselit ovat köyhiä varten!" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
III-gen pajeron etupyöränlaakeri/napa | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 06.04.2008 09:33 |
Disco 245 75 16 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 16.08.2007 22:00 | |
HJ etupyöränlaakeri | Punanenä | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 28.06.2007 21:20 |
disco vs cruiser | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 26.10.2006 16:41 | |
Disco I vai II ? | Elmor | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 30.03.2006 19:13 |