![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Takamoottorinen PatrolEli olisi tarkoitus Patrollista potkaista kori pois päältä.Vaihdetaan etuakselin ja taka-akselin paikkaa jolloin auto kulkee ykkösellä eteenpäin jos kuski istuu vaihdelaatikon päällä nenä entiseen takaperin suuntaan kö? Ja sitten pätkä putkirunkoa ja turvakaarta,polkimet ja ratti vastaavaan suuntaan niin takamoottorinen maastokulkine on valmis.Onkohan joku koittanut vastaavaa? ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei, vaan sun pitäs vielä kääntää akselit "katolleen" jotta pyörimissuunta muuttuis...
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä se kulkee ykkösellä taaksepäin, vaikka vaihdat etu- ja taka-akselien paikkaa. Perämurikat pitäisi kääntää ylösalaisin, niin silloin kulkusuunta olisi oikea.
Viimeksi muokannut Arska : 01.04.2014 20:35 Perustelu: Viipo oli nopeempi. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Niin juu.Siinähän tulee toi SOA korotus samalla
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Mielenkiintoiseslta vaikuttaa
Toivottavasti ei ollu aprillipila.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ittellä joskus kanssa tullu vähän vastaavia ideoita mieleen,mutta seuraavana aamuna kun pää on taas vapaa alkoholin vaikutuksesta onkin alkuperäinen kombinaatio tuntunut ihan kohtalaisen toimivalta
![]()
__________________
J E E P just empty every pocket |
#7
|
||||
|
||||
![]()
On muuten lehtijousien kiinnitys edessä paljon kapeemmalla kun takana.No,täytyy muuttaa alkuperäisen takapään jousia lähemmäs toisiaan.Silloinhan kyseisen akselin kallistusjoustovarakin kasvaa...kö?
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Olisko helpompi siirtää moottori ja laatikko takarunkoon ja pitää akselit siellä missä ovatkin. Voi tulla mukavasti keuliva laite, kääntöjarrut vielä, niin pystyy ylämäessäkin ohjaamaan.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Pitäiskö samalla säätää akselien sijoituksella painojakaumaa?
Kääntyykö se jos uusi etupää on kovin kevyt?
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Oma hommansa sekin on tehdä koneelle/laatikolle uudet kiinnikkeet
![]() ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Voiko etuakselia tuoda taakseppäin runkoa lyhentämällä ja taka-akselia taaemmas jatkamalla?
Voishan siitä ainakin punnita akselipainot niin sais jotain arvioo toimivuudesta. Työtähän siinä kuitenkin on niin mukava jos tulis toimiva, jälkeenpäin hankalampi muuttaa..
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Kun painoa on kunnolla taka-akselilla niin keulii helposti ja menee mukavasti pellolla kylki edellä.Ja talvella tietysti ruuvataan renkaat täyteen nastoja ja ajetaan jääradalla!Eikä tarvi olla välttämättä aurattu rata
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan/Datsun projekteja! nyt King Cab D22 | tare | Maasturiprojektit | 182 | 16.11.2016 15:01 |
Ostetaan VW Transporter/Caravelle (takamoottorinen) syncro | vwmikko | O/M/V Ajoneuvot | 15 | 16.09.2013 14:29 |
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
Ostetaan VW Transporter/Caravelle (takamoottorinen) syncron osia | vwmikko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.11.2008 08:49 |
O: VW Transporter Syncro (takamoottorinen) | vwmikko | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 27.05.2008 05:16 |