![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Mystinen hopeinen DiscoTämmönen ikuisuus rojekti on nyt nytkähdellyt liikkeelle pikku hiljaa. Ostin Discon syksyllä 2006 juuri katsastettuna. (Alkuvuosien kuvat on jossain vanhan läppärin uumenissa.) Tuli sillä onnellisena ja tyytyväisenä kurvailtua ja kärryä kiskottua. Sitten ihmetyti aina kostea takalattian matto. (kaikki Rover ihmiset tietää...) Pikainen kurkkaus maton alle ja takalattia oli läpimätä. AARG. Tästähän selviää hitsaamalla huonekaluputkesta peti ja siihen Kaverin Rangen raadosta amuliininen takalattiapelti ja taas mentiin. Seuraavan kesän loppupuolella rupesi perän ulvonta ja jakovaihteiston välykset kasvamaan sietämättömiksi. Nopeesti perät auki ja laatikko alas. Diagnoosina laakereita loppu takaperän välitys rikki. Jakolaatikon keskitasaus pyörästöstä oli fiibririkka hävinnyt kokonaan rattaan takaa ja siitä johtui se pieni puolen kierroksen välys. Helppo homma... No sitte alko ne toisessa topiikissa Kivisen mainitsemat välirojektit... Ja tietty totaalinen kyllästyminen koko romuun. Jossain vaiheessa olisko ollu 2011 rupes ottaa pannuun kun toi Disco täytti navetan yliset tosi tehokkaasti kun lepäs siinä ovella akselit purettuna ilma vaihteistoja. Pikku hiljaa perät kuntoon ja akselit kasaan. Sitte Hovi osan hankkija nimimerkki Ranke:n kanssa tilailtiin puuttuvia osia että sais laatikot nippuun. Tällä välin oli nyt pyörillään rullaava peli siirtynyt ulko varastointiin. Ja taas nopeita väli rojekteja... Sit meni käpy katsella pihalla seisovaa roveria. Mä myyn osina koko romun...
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Läjän mystinen vika? | Suitsa-Man | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 29.12.2009 07:03 |
Mystinen ABS-vika | rhm | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.08.2009 19:41 |
SJ mystinen sähkövika | Caddy | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.04.2008 18:34 |
Blazerin mystinen vika??? | savlari | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.01.2008 15:26 |
bj:n mystinen NAKS | ya3 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 17.09.2007 19:44 |