![]() |
![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Throttle body airfoil ??????Hmmmmmm, tuli nukuttua noi englannin tunnit ja kun joku mun edellises postis mainas ko. osan niin jåipå vaivaamaan..... Eli 1.) Vaikutukset(lue:mikä f...... osa tää on?) 2.) Hinta 3.) Mistä saa? Sitte toinen juttu, luin netistä jostain että se verkkoviritys mikä on ennen MAFfia kannattais vetää sivuleikkureilla irti---->parempi ilmanvirtaus ----->tehoja ??? Onko kokemuksia ? Vette -86 PS.Oon muuten samaa mieltä kuten joku mainitsiki että K&N suodatin kyllä haukkuu hintansa, toimiva värkki.Pitäis olla vakiona kaikis Veteis Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on tuo autossani.
1.) Ohjaa tulevaa ilmaa TB:hen. Kiinnitetään siihen TB:n eteen. Yksistään ei perstuntumaa muuta millään lailla, mutta yhdistettynä muihin pikkumodeihin (Frisbee removal, Throttle body bypass, K&N filter, Cut air lid, MAF screen removal) "saattaa" teholisäys jo tuntua...ehkä. 2.) Hinta on noin 40$ Jenkeissä 3.) Ainakin kaikilta isommilta osatoimittajilta löytyy kyseinen kapistus (ZIP, Ecklers, MAD, Corvette Central) -------------- 1988 Corvette |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Air foili on ollut markkinoilla iät ajat ja on kai hyväksytty ihan toimivaksi keksinnöksi. Alkuperäinen TB näyttää vähän keskeneräiseltä ilman sitä ja kaikki jälkimarkkinaläppärunkojen valmistajat muotoilevat kin runkonsa etuosan airfoilin mallisiksi. Ei tosiaan tunnu hanurissa mutta sinänsä halpoja hevosia ja pienistä puroista kasvaa...
En menis välttämättä raiskaamaan MAFia. Se modi tosiaan tuo myös ihan vähän lisää tehoa mutta kuulemma MAF ottaa turpiinsa helpommin ilman sitä verkkoa eikä oo ihan ilmainen osa ja toisaalta auto ei kulje välttämättä mihinkään rikkinäisen MAFin kanssa. PS. joku kun vielä suunnittelin halvan tee-se-itse cold air induction kitin niin mä tarjoisin kaljan ![]() ![]() Note! This message was posted anonymously! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Äh, toi oli mun postaus...kele kun tää loggaa mut aivan satunnaisesti pihalle täältä...
Corvette L98 Coupe '91 Audi A6 Quattro 2.8 V6 '95 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kiitokset tiedoista.
Vette -86 Note! This message was posted anonymously! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kiitokset tiedoista.
Vette -86 Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki Samurai Long Body | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 10.05.2004 06:30 |
Body-for-LIFE | bono | Health | 0 | 21.05.2002 12:13 |