Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.07.2003, 22:50
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Throttle body airfoil ??????


Hmmmmmm, tuli nukuttua noi englannin tunnit ja kun joku mun edellises postis
mainas ko. osan niin jåipå vaivaamaan.....
Eli
1.) Vaikutukset(lue:mikä f...... osa tää on?)
2.) Hinta
3.) Mistä saa?

Sitte toinen juttu, luin netistä jostain että se verkkoviritys mikä on ennen MAFfia
kannattais vetää sivuleikkureilla irti---->parempi ilmanvirtaus ----->tehoja ???
Onko kokemuksia ?

Vette -86

PS.Oon muuten samaa mieltä kuten joku mainitsiki että K&N suodatin kyllä haukkuu
hintansa, toimiva värkki.Pitäis olla vakiona kaikis Veteis

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.07.2003, 10:21
jtammel jtammel ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.03.02
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 157
Perusasetus

Mulla on tuo autossani.

1.) Ohjaa tulevaa ilmaa TB:hen. Kiinnitetään siihen TB:n eteen.
Yksistään ei perstuntumaa muuta millään lailla, mutta yhdistettynä muihin pikkumodeihin (Frisbee removal, Throttle body bypass, K&N filter, Cut air lid, MAF screen removal) "saattaa" teholisäys jo tuntua...ehkä.

2.) Hinta on noin 40$ Jenkeissä

3.) Ainakin kaikilta isommilta osatoimittajilta löytyy kyseinen kapistus (ZIP, Ecklers, MAD, Corvette Central)



--------------
1988 Corvette
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.07.2003, 12:06
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Air foili on ollut markkinoilla iät ajat ja on kai hyväksytty ihan toimivaksi keksinnöksi. Alkuperäinen TB näyttää vähän keskeneräiseltä ilman sitä ja kaikki jälkimarkkinaläppärunkojen valmistajat muotoilevat kin runkonsa etuosan airfoilin mallisiksi. Ei tosiaan tunnu hanurissa mutta sinänsä halpoja hevosia ja pienistä puroista kasvaa...

En menis välttämättä raiskaamaan MAFia. Se modi tosiaan tuo myös ihan vähän lisää tehoa mutta kuulemma MAF ottaa turpiinsa helpommin ilman sitä verkkoa eikä oo ihan ilmainen osa ja toisaalta auto ei kulje välttämättä mihinkään rikkinäisen MAFin kanssa.

PS. joku kun vielä suunnittelin halvan tee-se-itse cold air induction kitin niin mä tarjoisin kaljan Ei oikein huvittais maksaa 500e muovitötteröstä jolla on hieno nimi Pitäis vissiin vaan kairata reikä jonnekin syylarin lähelle ja viedä sieltä ilmastointiputki K&N:lle - vähän samaan tyyliin kuin jarrujäähdytysputket tehdään...

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.07.2003, 12:09
ToniH:n Avatar
ToniH ToniH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 174
Perusasetus

Äh, toi oli mun postaus...kele kun tää loggaa mut aivan satunnaisesti pihalle täältä...

Corvette L98 Coupe '91
Audi A6 Quattro 2.8 V6 '95
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.07.2003, 13:51
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kiitokset tiedoista.

Vette -86

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.07.2003, 13:51
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kiitokset tiedoista.

Vette -86

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki Samurai Long Body Tapsa Tekniikka & Jutustelu 2 10.05.2004 06:30
Body-for-LIFE bono Health 0 21.05.2002 12:13


Sivu luotu: 13:48 (GMT +2).