![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() HJ ohjaustehostinMiksiköhän tehostimen öljyt "kuohuu" pois säiliöstä? Pakkasta 24 liekkö vaikutusta,ei oo tehny aiemmin.
|
|
|||
|
|||
![]()
Oliskohan kertynyt kosteutta sekaan, koska viimeksi vaihdettu uudet öljyt?
|
|
|||
|
|||
![]()
Jaa ei ainakaan mulla ollessa,elikkäs vajaa vuos.Toivotaan ettei mitää vakavaa.....
|
|
|||
|
|||
![]()
Mun hiluxi alotti tänätalvena tekemään samaa ei ole ennen tehny mietin että olisko pumppu vähän väljä ja ottais kylmänä ilmaa jostai ja kun tuuppaa tulille nii sylkee yrjöt ulos eikä muuten auttanu öljyn vaihto
|
|
|||
|
|||
![]()
Sama touhu on tuossakii. Ei ollu lauhalla kelillä mitään ongelmia...
|
|
||||
|
||||
![]()
Kuohuminen taitaapi johtua siitä, että se säiliön sisällä oleva sihti tukossa tai öljy liian paksua. Jotkut on ottaneet sihdin pois ja sillä homma tullut kuntoon, toiset laittanu pari desiä polttoöljyä tehostimeen ölppää ohentamaan ja mulla tuli kuntoon, kun vaihdoin redlinen synteettiset sinne: http://www.motonet.fi/fi/tuote/59003...stinoljy-946ml
|
|
|||
|
|||
![]()
Ahaa eli siellä on sihti,tarvii lähtee heti tutkimaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Sehän saattaapi olla niin, että se erittäin pienisilmäinen sihti on puhdas, mutta öljy niin paksua kovalla pakkasella, ettei tahdo kulkea sihdin läpi.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla oli aikanaan semmone vika myös, et pakkasel kuului örinä pumpusta ja öljy vaahtos korkin raosta ulos. Muutaman minuutin jälkeen lämpes ja rupes toimimaan. Tein uuden säiliön ja vaihdoin pumpun, ei auttanu. Sit rupes viel öljyt kuumenee mettä ajos ja rupesin epäilee simpukkaa. Loppujen lopuks löyty simpukasta semmone vika, et ohjaus venttiili ei ollu täysin auki vaikka kukaan ie koskenu rattiin. Vaihoin simpukan, ja nyt toimii joka kelillä ja normi atf (ei synt).
|
|
||||
|
||||
![]()
Mä pesin sihdin ja laitoin synteettisen öljyn, silti kovalla pakkasella tuli pikkasen yli.
Säiliö on turhan matala eikä öljy kerkee sihdin läpi kylmänä.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Hj:n ohjaustehostin | Jarcca | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 02.05.2010 20:41 |
HJ:n ohjaustehostin | Anadeus | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.12.2009 00:52 |
M: HJ:n ohjaustehostin +hilppeet | Panu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 25.03.2008 15:28 |
M hj:n ohjaustehostin | Matula | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 22.04.2007 21:11 |
o: hj ohjaustehostin | mikko-sika | O/M/V Muut | 6 | 08.09.2005 14:05 |